ik heb een 2400+ met een radeon 9700pro. Ik haal maar 11700 punten. Is wel erg weinig he? Ik heb alles geprobeerd wat je maar kan bedenken.
Veel verschillende drivers voor moederbord, videokaart getest. Niets hielp. Bios updates hielp ook niet, alle programma's die op achtergrond draaien uitgeschakeld, FSAA uit geschakeld, VSync uitgeschakeld, anisotropische filtering uit.
Wie heeft er nog ideeën??
Oja, ik heb nog een probleempje. Ik kan mijn videokaart niet overklokken. De settings worden elke keer op default gezet. Als ik het core en mem verhoog dan worden die gewoon weer keihard op default gezet of het systeem restart zomaar en instellingen staan weer op normaal.
Mijn hele configuratie van computer:
AMD 2400+
radeon 9700pro
512 DDR PC3200
A7V8X
120GB Hardschijf
Audigy 2
Creative 6700 6.1
52x24x52 Lite On
16x40 DVD speler
Logitech MX 700
Logitech draadloos toetsenbord.
Windows 98 en Windows XP
Veel verschillende drivers voor moederbord, videokaart getest. Niets hielp. Bios updates hielp ook niet, alle programma's die op achtergrond draaien uitgeschakeld, FSAA uit geschakeld, VSync uitgeschakeld, anisotropische filtering uit.
Wie heeft er nog ideeën??
Oja, ik heb nog een probleempje. Ik kan mijn videokaart niet overklokken. De settings worden elke keer op default gezet. Als ik het core en mem verhoog dan worden die gewoon weer keihard op default gezet of het systeem restart zomaar en instellingen staan weer op normaal.
Mijn hele configuratie van computer:
AMD 2400+
radeon 9700pro
512 DDR PC3200
A7V8X
120GB Hardschijf
Audigy 2
Creative 6700 6.1
52x24x52 Lite On
16x40 DVD speler
Logitech MX 700
Logitech draadloos toetsenbord.