Ik heb een zwaar irritant probleem wat betreft het ingaan van de gedeelde netwerk mappen op de computers in mijn netwerk. Nu is het even simpel --> De pc van mijn zusje en die van mij zitten gelinkt met een Sitecom Crossed UTP Cat 5 kabel (mooi oranje
) en gamen en samen op internet (nog via modem) werkt perfect.
Dit plaatje maakt hopelijk een hoop duidelijk:

En we hebben GEEN idee wat die gebruiker en wachtwoord moet zijn
!!! We hebben van alles geprobeerd (mijn zusje heeft GEEN wachtwoord op haar windows) en niets werkte. Ikzelf heb wel een wachtwoord op de pc, maar ook dat werkte niet. Het is zwaar irritant.
Nog wat --> als ik een map op delen zet, dan ziet mijn zusje die verschijnen in netwerk omgeving. Ik echter niet als zijn mappen deelt. Ik zie alleen haar computer en DIE kan ik dus niet in
...
Specs zijn in mijn sig te vinden --> systeem 2 is van mijn zusje. Belangrijk in deze kwestie zijn volgens mij dat ik Win XP Pro SP1 heb en mijn zusje Win XP Pro zonder SP1
! ...
Maar ik had het ook met Joey, die kwam langs, zijn computer erop (cross cable idd) en daar kon ik er ook niet in
, hij weer wel bij mij
...
Op een Lan Party zat ik samen met 3 anderen op een switch en daarachter zat een server. De server kon ik in, maar niet de computers aan de switch
...
Ik ben het kwijt, ook de Omega search hielp mij niet. Wie wel ...
Dit plaatje maakt hopelijk een hoop duidelijk:
En we hebben GEEN idee wat die gebruiker en wachtwoord moet zijn
Nog wat --> als ik een map op delen zet, dan ziet mijn zusje die verschijnen in netwerk omgeving. Ik echter niet als zijn mappen deelt. Ik zie alleen haar computer en DIE kan ik dus niet in
Specs zijn in mijn sig te vinden --> systeem 2 is van mijn zusje. Belangrijk in deze kwestie zijn volgens mij dat ik Win XP Pro SP1 heb en mijn zusje Win XP Pro zonder SP1
Maar ik had het ook met Joey, die kwam langs, zijn computer erop (cross cable idd) en daar kon ik er ook niet in
Op een Lan Party zat ik samen met 3 anderen op een switch en daarachter zat een server. De server kon ik in, maar niet de computers aan de switch
Ik ben het kwijt, ook de Omega search hielp mij niet. Wie wel ...
De meeste mensen deugen!