Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CUBE] Bezig met het ontwerpen van een cube!

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een redelijke tijd bezig met het ontwerpen van een cube kast. De kast zelf moet van MDF hout worden (5 mm ofzo) en die platen moeten aan elkaar komen te zitten met aluminium profielen.

Ik heb al veel gezocht maar ik kan nog niemand vinden die dit ook gedaan heeft. Alleen een tijdje gelden heeft iemand ook een houten cube gemaakt met het Unreal Tournament logo, maar die kan ik niet vinden.

Kan iemand mij uitleg geven van hoegroot ik de cube ongeveer moet maken, hoe ik de hd's en de cdromspelers bevestig, hoe ik de slots achteraan het beste kan maken enzo.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Ik denk dat je dat even het beste zelf kan bepalen. Bekijk gewoon hoe groot je moederbord is, etc. Denk ook aan wat ruimte voor airflow enzo.

Voor de slot aan de achterkant kun je heel mooi de achterplaat van een gewone kast gebruiken.

Zoek ook eens naar wat topics over zelfgemaakte kasten (die van bijv. ReseTTim) of houten kasten.l

Succes.

Dit topic is gesloten.