na 1/2 minuten zit WindowsXP volledig vast!

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 17:20
Ik had eergisteren nog helemaal geen problemen of fouten met de PC en ineens gisteren vreselijk gedonder,
ik start de PC op, als ie eenmaal in Windows zit dan duurt het 1/2 minuten en de PC crashed volledig, zit gewoon helemaal
vast, en kan er niks tegen doen, maakt niet uit wat ik doe, of ik nou met MSN bezig ben of gewoon sites bezoek , de PC haakt gewoon
op een gegeven moment, in spellen niet...alleen in windows dus...ach, dacht ik..ik gebruik dat handige System restore van Winxp wel
even , maar nee hoor..meteen als ik system restore aanklik zit de PC vast....kortom, i'm fucked....behoorlijk...ik typte cmd, en toen
chkdsk , kreeg een dikke error...alsof er iemand met mijn pc gerotzooid heeft, in windows in ieder geval,. alleen moet dat door een
of andere hacker gedaan zijn, ik weet het niet meer...kan niet terug restoren naar een datum dat de pc nog perfect was want system
restore loopt meteen vast....is er nog wat te doen, of houd dit in " formatten" ??

Verwijderd

Is het niet een koeleing probleem? Omdat ie elke keer zosnel vastloopt?

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07 17:16
Het kan natuurlijk ook een virus zijn, heb je wel een virus scan? en staat ie dan ook wel actief? Ik had een paar weekjes terug de YAHA.k virus, die lijkt wel een beetje op het probleem wat jij heb, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 17:20
Koeler, ja dat is een mogelijkheid , maar denk het niet! ik was vergeten te melden dat eigenlijk de PC niet uit zichzelf
crashed, bijvoorbeeld wanneer ik een nieuwe thread op een forum wil aanmaken of gewoon links aanklik op sites haakt ie meteen nadat
windows 1/2 minuten is opgestart, net ook weer, ik klikte MSN aan en echt meteen zat de PC vast! dus kortom..windows start op..ik kan
voor 1/2 minuten m'n email checken,msn'en internet..etc...en dan ineens zit ie vast...

Ik heb gisteren de demo van Pc cillin 2003 geprobeerd, vond op alle partities geen enkel virus...

Verwijderd

Ik heb hier soms wel het probleem dat als ik dubbelklik op een naam in msn om te chatten ik een blauw scherm krijg met een automatische reboot. Dat is alleen de eerste keer als ik het systeem opstart. Als het eenmaal goed werkt heb ik nergens meer last van..... :?

Verwijderd

er is eigenlijk maar 1 oplossing

format C:/q

en dan booten van je xp cd-rommetje

Verwijderd

Waarom zie ik hier de laatste tijd iedereen roepen
"Het lijk wel alsof ik gehacked ben!"
zodra ze ook maar een klein probleempje met hun PC / OS hebben ?

Ik maar denken dat het Tweakers.Net was, niet "MensenDieRoepenDatZeGehackedZijnOmdatZeEenProbleemjeNietKunnenOplossen.Net".. :)
Pagina: 1