Hoe verbinding maken voor guest account..

Pagina: 1
Acties:

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 10:05
Kon niks vinden op google of hiero.. Zo'n klein detail schrijft zo ongeveer niemand iets over.

Als ik op mijn computer een local guest account aanmaak kan die guest niet met mijn 56k modem verbinden met internet.. Dit wil ik een guest wel laten kunnen.

Een local user account kan dat wel maar die kan ook in mijn administrative tools komen en alleen kijken.. Als ik hem als user zet dan wil ik hebben dat hij daar zelfs al niet in kan komen. wie o wie, pls?

Ik draai WinXP pro zonder service packs of updates.

- Mijn PC -

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

windows xp zonder updates? jij bent gek :X

sowiso is het niet verstandig om een gast account toegang tot je pc via een modem te geven.
je kan toch ook een nieuw account maken met minder rechten?

• SpitfireNL
ik bedoel niet iemand van buiten af.. Een "local guest account" zoals in mijn vorige post stond.

Heb engelse winXP dus nogal beetje ingewikkeld om al die recht benamingen te begrijpen..

Maar goed.. Ik zie dat ik niet goed in de search heb gekeken.. Ik denk dat het al gelukt is.

- Mijn PC -

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Spitfire_V5 schreef op 09 January 2003 @ 16:55:
ik bedoel niet iemand van buiten af.. Een "local guest account" zoals in mijn vorige post stond.
sorry mijn fout iets verkeerd begrepen :X
Heb engelse winXP dus nogal beetje ingewikkeld om al die recht benamingen te begrijpen..
waarom dan niet de nederlandse versie gekocht?
Maar goed.. Ik zie dat ik niet goed in de search heb gekeken.. Ik denk dat het al gelukt is.
ok, nu het toch opgelost is kan je wellicht even de oplossing geven, aangezien dit topic ook te vinden is met de search en straks andere mensen bot vangen ;)

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Vermeld dan op z'n minst eventjes hoe je het opgelost hebt, dan heeft dit topic ook nog enige nut :Y)

• SpitfireNL
Sommige (zoals ik) vinden engels gewoon fijner ook al ken je het niet zo goed als nederlands.

Tenminste... ik denk dat ik het opgelost heb door de group guests toe te voegen bij de groep DIALUP

Ik heb net snel even getest maar het werkte niet. Misschien dat ik eerst even service packs en updates moet gaan doen zogauw mijn ADSL DHZ pakket binnen is, zit nu op 56k vandaar dat ik nog geen updates heb gedaan.

- Mijn PC -

Pagina: 1