[nero] Tweede brander wordt niet gedetecteerd

Pagina: 1
Acties:

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Ik heb even tijdelijk een AOpen 48x brander in mijn computer gehangen. In windows kan is de drive gewoon toegankelijk, en andere brandprogramma's zoals CDRWIN 5 kunnen prima met de brander overweg. In Nero Burning Rom 5.5.nogwat staat de tweede brander niet in het lijstje. M'n oude Sony CRX100E staat er wel, evenals de Image Simulation Device, maar geen AOpen brander.
Ik heb braaf een full-license (dus niet OEM-brandergebonden) dus daar kan het niet aan liggen.
De brander is overigens primary-slave. Hij hangt er tenslotte toch maar voor even in, en de secondary master is bezet door de Sony brander en de DVD drive.

[ Voor 5% gewijzigd door dawuss op 09-01-2003 16:42 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Check: http://www.ahead.de/en/content2/recorderA.html#Aopen

Wordt ie wel ondersteunt?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 16:39 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ziet Nero hem ook wanneer je de eerste brander loskoppel? Speel eens wat met de IDE configuratie voor je conclusies gaat trekken :)

Edit: zie hierboven.. Nieuwste Nero update nemen dus of wachten op een latere Nero update dus :)

[ Voor 47% gewijzigd door BalusC op 09-01-2003 16:41 ]

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Hij wordt ondersteund.
BalusC -> Zal eens wat rommelen met de configuratie, maar ik vind het eigenlijk niet echt een nette oplossing, zeker aangezien het ding wel werkt in andere software.
Het is de nieuwste nero...

Zie nu pas dat ik in m'n slaperigheid perongelijk in het verkeerde forum gepost heb :P
moest SA zijn.

micheljansen.org

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ja, was ik ook van plan, maar probeer maar eerst hardwarematige dingen uit en post de resultaten hier. Dan zie ik wel of ik hem naar SA schop of niet ;)

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Zojuist alle mogelijke hardwareconfiguraties geprobeerd, zowel met en zonder de andere drives, en geen ervan werken.
Ik ben bang dat ik je moet gaan verlaten met mijn topic BalusC ;(
:+

micheljansen.org

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Damn, ik moet eens leren lezen. Deze brander staat inderdaad niet in dit lijstje...
Beetje onzinnig van Nero imho.
Draadje kan op slot.

micheljansen.org

Pagina: 1