Ik heb een jaar geleden code gemaakt en die krijg ik nu niet meer aan de praat.
werking:
Een actie van de gebruiker opent een popup met data. Indien de data correct wordt bevonden dient deze popup m.b.v. Javascript de data in de te openen browser te plaatsen.
code:
Het lezen van values lukt op deze manier. In de popup zelf kan ik ook de waarden van de inputs aanpassen, maar niet meer in de window.opener. Daar krijg ik de foutmelding dat de property niet ondersteund wordt.
Met de alert zie ik de waarde van test goed, maar aanpassen mag dus niet (meer?)
Iemand een idee?
werking:
Een actie van de gebruiker opent een popup met data. Indien de data correct wordt bevonden dient deze popup m.b.v. Javascript de data in de te openen browser te plaatsen.
code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| function ClearData()
{
var ParentWindow
var test
alert('1a')
ParentWindow = window.opener
test = ParentWindow.document.getElementsByName('r24')[0].value
alert(test)
ParentWindow.document.GetElementsByName('r24')[0].value = "hallo"
} |
Het lezen van values lukt op deze manier. In de popup zelf kan ik ook de waarden van de inputs aanpassen, maar niet meer in de window.opener. Daar krijg ik de foutmelding dat de property niet ondersteund wordt.
Met de alert zie ik de waarde van test goed, maar aanpassen mag dus niet (meer?)
Iemand een idee?
edit:
SHIT, laat maar.
CasE senSitIve......
SHIT, laat maar.
CasE senSitIve......
[ Voor 7% gewijzigd door Tukk op 09-01-2003 16:37 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.