Ik heb me de afgelopen tijd druk bezig gehouden met het zoeken naar een goede subwoofer voor mijn HT. Over het nut van een subwoofer zijn de meningen wel gelijk, gewoon doen! Maar welke sub zal ik aanschaffen! Ik wil niet 1000 euro uitgeven voor een sub! Nou zag ik een REL Q200 voor 699,- euro en een JBL PB 12 voor 502,- euro. Welk vermogen moet een subwoofer zijn om een beetje bij mijn huidige set te passen. Ik heb 2 JBL S310 als frontspeakers en 2 JBL S38 als rearspeakers. De front speakers zijn beide 200 W en de rear speakers zijn beide 175 W.
Dus welke subwoofer is het beste, ik weet van de reputatie van REL maar al mijn andere speakers zijn JBL!
FF offtopic als iemand mij zou kunnen helpen aan een JBL S-Center of weet waar ik deze kan krijgen ben ik ook al erg blij!
Dus welke subwoofer is het beste, ik weet van de reputatie van REL maar al mijn andere speakers zijn JBL!
FF offtopic als iemand mij zou kunnen helpen aan een JBL S-Center of weet waar ik deze kan krijgen ben ik ook al erg blij!