Keyserver.org down??? -> niet meer :)

Pagina: 1
Acties:

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Ik kan op het moment geen connectie maken met keyserver.org en dus ook niet met de proxy van Dutchman! Iemand anders ook last van???

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
Mobster schreef op 09 januari 2003 @ 16:20:
Ik kan op het moment geen connectie maken met keyserver.org en dus ook niet met de proxy van Dutchman! Iemand anders ook last van???
Als je twijfelt of het aan je connectie ligt, kan je eens proberen met een of andere anonymous proxy, bv http://www.safeproxy.org/...uence.keyserver.org:5517/
Hier iig geen probleem ....

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

hebbie misschien @home? :P mijn @home is nu namelijk nog 10x zo slecht als een 56k6 :X

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Maar sequence.keyserver.org draait ook niet bij Dutchman. De website en de proxy van Dutchman zijn wel down inderdaad, de DNS wordt gewoon opgevangen door de andere DNS-servers dus andere keyserver.org-subdomeinen zullen er niets van merken. Dutch is op de hoogte, alleen op dit moment niet thuis... dus dan gaat het oplossen ook wat lastiger. Ik neem aan dat het vanavond allemaal wel weer werkt.

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
ColdRain schreef op 09 januari 2003 @ 16:28:
[...]
Als je twijfelt of het aan je connectie ligt, kan je eens proberen met een of andere anonymous proxy, bv http://www.safeproxy.org/...uence.keyserver.org:5517/
Hier iig geen probleem ....
het domain keyserver.org wordt door 3 servers resolved. dus het opvragen van sequence.keyserver.org moet nooit een probleem zijn.

maar het gaat dus om www.keyserver.org en dutchman.keyserver.org zelf. en daar kom in ook niet bij nu.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Dankjewel :) Ook de mensen die niet precies begrepen wat ik vroeg of bedoelde ;)
Flush ik morgen wel :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:06

CBA

een vat, een vat, een vat !

Ja hier ook problemen met adsl en telenet om op keyserver.org te geraken :(

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 23:05
KPN was zo aardig om me van een gratis ADSL upgrade te voorzien. (net als de rest van NL) Ik ben nu weer volledig online, maar de download is met de helft omhooggeschoten van 1024 naar 1536 kbits :9 Hiervoor hebben ze wel de verbinding verbroken, maar dat zal ik ze maar vergeven :)

We spend our years as a tale that is told

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Whieee, wb keyserver.org. :P
Pagina: 1