Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
als het zacht is niet denk ik... bassen buigen toch niet zo heel erg, maar op een harde ondergrond kan het denk ik wel voor trilling zorgen
waar heb jij NEDERLANDS geleerd
geen flame, maar dit is wel heeeel erg...
in de post zit de fout nog steeds
[ Voor 19% gewijzigd door KnoppenSpook op 09-01-2003 16:20 ]
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
ja sorry had post even snel getypt voor dat ik weg moest!KnoppenSpook schreef op 09 January 2003 @ 16:19:
waar heb jij NEDERLANDS geleerd![]()
![]()
geen flame, maar dit is wel heeeel erg...
Maar ben daarom zeker niet minder serieus met mijn vraag ofzo!
Ik begrijp dus dat het geen kwaad kan ?
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
Dat kan geen kwaad. Een luidspreker kan op alle manieren gemonteerd worden: liggend, staand, hangend, noem maar op. Het kan dus ook geen kwaad als jij de kast waar hij in gemonteerd zit op z'n zijkant legt.
Verwijderd
Tja er zijn een paar effecten die je krijgt als je een woofer in een horizontale positie hangt, maar die zijn niet relevant (horizontaal verlies je wat Xmax). Ik weet niet hoe de aansluitingen op je sub zijn, maar zorg dat hij (als hij zwaar is) niet teveel op je draden ligt te schuiven. Verder kan het echt geen kwaad!
Het gaat er natuurlijk om of je het geluid er daar zelf beter op vind worden
. Ik zou wel oppassen dat het met de koeling wel goed blijft, dus niet op koelvinnen neerleggen (dat is sowieso niet handig/onmogelijk omdat daar de aansluitingen ook zitten.
Zolang je bas reflex poort open blijft is het goed
Pagina: 1