Toon posts:

Retry Linux IDE kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat het "andere" draadje niet compleet was (en zo vinden ze altijd wel wat, die moderators van vandaag). Hou dan de draad open zodat ik kan "toevoegen".

Blaat blaat blaat.....

IDE ATA-100 met Winbond chip en SiliconImage chips.
Type SiliconImage chip: 0649CL160

Onder Linux... hoe?

.

/me is kortaf omdat het sluiten van de vorige draad in z'n verkeerde keelgat is geschoten. Sorry hiervoor.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Waarschijnlijk schiet het openen van dit topic in het verkeerde keelgat van de mod :X

Welke kernel heb je?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 15:38:
Omdat het "andere" draadje niet compleet was (en zo vinden ze altijd wel wat, die moderators van vandaag). Hou dan de draad open zodat ik kan "toevoegen".
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
IDE ATA-100 met Winbond chip en SiliconImage chips.
Type SiliconImage chip: 0649CL160
Onder Linux... hoe?
Heb je al met google gezocht ?

[google=linux siliconImage] blijkbaar niet he

[ Voor 6% gewijzigd door moto-moi op 09-01-2003 15:44 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 23:07
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<

De oplossing is dus niet om gewoon maar weer een topicje erbij te openen.

Dit topic gaat weer dicht: het lijkt er niet op dat je zelf al veel hebt uitgezocht, deze topicstart is erg incompleet (geef dan tenminste nog een link naar je vorige topic als het dan zo moet), ook in combinatie met dat andere topic zie ik niet echt dat je zelf al hebt geprobeerd het aan de praat te krijgen.

Te zien aan het aantal topics dat je in NOS hebt geopend recentelijk, lijkt het er een beetje op dat je NOS als een soort helpdesk beschouwt. Dat is dus niet de bedoeling, we verwachten van mensen die hier komen echt dat ze zelf eerst proberen.

Zie ook (alweer): [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml].

Dit topic is gesloten.