Ik had ook de Siemens M35i maar die is nu kapot dus heb ik nieuwe gekocht. de M50. En heb dus nogsteeds dezelfde Postbank sim-kaart. Ik heb op mijn oude telefoon nooit ge M-bankiert maar het lijkt me wel handig voor Saldo-Info. Maar als ik op postbank.nl ga om te kijken hoe dat moet, moet ik naar homepage gaan en dan Postbank kiezen en dan inloggen. Maar als ik naar homepage ga, kom ik op O2 Wap. Maar als ik dan Finincieel kies en dan Postbank kom ik ook op postbank. Maar ik zie dan nergens iets waar ik kan inloggen ofzo. Heeft iemand een idee hoe en wat?
kun je voor je saldo niet die saldo sms aanvragen? een telefoontje en je krijgt een sms met je saldo.
Verwijderd
Heb je al gekeken naar je W@P instellingen.. staan die er wel in. dat is namelijk per telefoon verschillend
Ten opzichte dan van in je oude telefoon stond je W@P nr er wel in en in je nieuwe waarschijnlijk niet.. hij neemt namelijk niet dat telefoonnr op je simkaart mee.. wel die van je SMSboxnr maar niet van de W@Pnr... beetje krom....
Ten opzichte dan van in je oude telefoon stond je W@P nr er wel in en in je nieuwe waarschijnlijk niet.. hij neemt namelijk niet dat telefoonnr op je simkaart mee.. wel die van je SMSboxnr maar niet van de W@Pnr... beetje krom....
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 15:43 ]
ik heb dus GPRS dus heel andere nummer etc
Kan je wel vergeten, in de M35 van de Postbank zat een stukje encryptie software voor het wappen met de postbank wapserver. In je nieuwe toestel zit dat niet dus kan je niet meer mobiel bankieren.
Antenne en masten malloot