asus l3800s FAN

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 16:15
Ik heb sinds 3 a4 maanden een asus l3800s.
Hij werkte goed. alhoewel na 2 maand ging het scherm kapot ik naar de mycom nieuwe laptop alleen schijf verwisseld dus probleem opgelost.
Nu het nieuwe probleem

Ongeveer 4 weken geleden begon de laptop ineens heel vaag geluid te maken, ikke schrik me dood en na wat rustig onderzoek merkte ik dat het de FAN was van de CPU.
Okeej het geluid hield weer op en het fannetje draaide weer normaal.
Maar nu 3 weken later gebeurd het steeds vaker. iemand enig idee wat dit nou kan zijn?? OF gewoon toeval??
HIj doet het normaal en gaat spontaan als een gek leoien net een versleten FAN met kapotte lagers.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik zou hem zeker retour doen naar Mycom.... Met zoiets (slijtage van de processor door onvoldoende koeling) tworden de gevolgen pas na lange tijd zichtbaar, dus nu retourneren nu er nog garantie op zit

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Waarom maak je niet gewoon gebruik van MyCom's uitstekende service en garantie :? Zeker met laptops zou ik maar niet al teveel zélf prutsen, anders spreekt men achteraf van User Abuse :/

Neem gewoon contact op met hun, leg hun het probleem voor, ze weten er heus wel raad mee. Daarnaast, het is hier geen bemiddelingsbureau ;)

Dit topic is gesloten.