Printprobleem W2K Server met TS

Pagina: 1
Acties:

• ACoolDude
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-08 20:53
Na veel gelezen te hebben over problemen met het printen via Terminal Services en W2K (sp3) vind ik mijn probleem niet terug.

Een gebruiker van lokatie B meldt aan op de W2K server via een business kabelinternet verbinding.
Deze gebruiker heeft lokaal een hp deskjet 1220c printer (usb)
De drivers zijn zowel lokaal als op de server identiek. De server geeft ook geen foutmelding bij het creeeren van een printer voor de remote client.

Nu start de gebruiker Word op op de server van lokatie A.
Als de gebruiker wat print vanaf de T: schijf (da's een driveletter met netwerkmapping) dan blijft SOMS!! het document in de printer op spooling staan.
Ik moet dan handmatig de spooler service uitzetten en het printje verwijderen.

<edit>
Ik heb ook wat gelezen over printen van een mapped drive of rechtstreeks vanaf een UNC pad, dat UNC pad heb ik geprobeerd en dan 'ie ook. Maar ik durf nu niet direct te zeggen of dat ook gelijk het hele probleem verhelpt omdat printen van een mapped drive ook soms goed gaat |:(
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;328020
</edit>

HELP! _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door ACoolDude op 09-01-2003 15:37 ]

Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!

Verwijderd

Je hebt een driver gebruikt op je terminal server, die niet geschikt is voor TS gebruik. Wat is het clientOS ?

• ACoolDude
ClientOS is Windows 2000.
Welke driver van de HP deskjets is wel compatible voor TS?

[ Voor 56% gewijzigd door ACoolDude op 09-01-2003 17:52 . Reden: vraagje erbij! ]

• ACoolDude
De driver voor de 1220c staat keurig tussen het rijtje met ondersteunde drivers. De geteste versie is 1.1, ik zal nog eens moeten controleren of dat het probleem is.

• ACoolDude
Hm.... andere driver, nu gaat Word en Excel alleen nog maar onderuit. Printen vanuit Notepad en wordpad gaat wel goed.... strange....

Pagina: 1