Welk AGP 4x slot bord

Pagina: 1
Acties:

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08 11:25

damswer

mSW - LU since 2005

Topicstarter
Wat is de slimste koop voor een nieuw bordje.

CPU : P3-500Mhz
Video : AGP4x [geforce 2 MX]

Heb nu 2 ISA sloten in gebruik, wat ik toch wel zo wil houden. Minimaal 1tje.

Tips?? Gaarne geen mega dure bordjes enzo.

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde .
Eigenlijk wil ik gewoon weer een Abit maar de nieuwste hebben allemaal of sound onboard of video onboard en dat wil ik nu juist niet want dat kan volgens mij toch voor problemen zorgen soms.Ik heb nu een Abit BE-6 met een 700 Mhz PIII er op en ik heb win ME op mijn computer draaien

• Freak_NL
  • Laatst online: 31-08 09:24
2 ISA-sloten? wordt lastig, de meeste mobo's met 4x AGP hebben (naar mijn weten) 1 of minder...

Ik ben nu aan het benchen en o/c'en met een Selderij II 667 op een Asus P3V/4x en dat bevalt best. In de jumperloze mode zijn er genoeg settings om een beetje leuke stabiele snelheid te vinden. Nu (test)draai ik op 667@900 (90MHz FSB)

Verwijderd

Waarom wil je per se AGP 4X? In de praktijk is het niks tot extreem weinig beter dan 2X...

• damswer
  • Laatst online: 25-08 11:25

damswer

mSW - LU since 2005

Topicstarter
heb nu een asus p2b bordje met agp2x.
Maar aangezien ik een andere wil, waarom dan niet gelijk naar de nieuwe standaard 4x denk ik dan maar.

Nieuwe Abit's hebben inderdaad allemaal onboard ellende. Iets waar ik zelf ook niet echt vrolijk van werd. Dat had mijn eerste boardje ook.

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

• Freak_NL
  • Laatst online: 31-08 09:24
* Freak_NL had hiervoor ook een P2B

--Correctie: nu draai ik op de P3V/4x stabiel met 1007 MHz >:);)

P3V is overigens (optioneel) jumperloos te zetten, heel handig met o/c'en.. Hij heeft verder 1 dimm slot meer (4) dan de P2B
Pagina: 1