Hallo.... ik heb een probleem waar ik niet bij kan met mijn hoofd (logische maar ok)
Ik heb een Dell Latitude c640....
Ik moet daarvoor met mijn werk inbellen.... op een Shiva Machine...
daarvoor moet de ik een standaard verbinden (net zoals internet) maken
Dat gaat tot een zeker moment goed..
Ik zal eerst even de specs van het systeem geven
P4 Mobile 2Ghz
256 Mb Mem
20 GB disk....
Win2k & Win98
PCTel 2304WT V.92 Modem MDC
Alleen een standaard internet verbinding met de shiva modem...
alleen tcp/ip en software compressie....
Nou zullen jullie natuurlijk zeggen.... ga lekker naar de systeembeheerder....
Nou is het probleem dat ik daarook bij hoor.. we zijn namelijk al met 3 systeem beheerders bezig geweest en niet voor elkaar gekregen.
Hij belt in.. duurt verschrikkelijk lang (.....LEES 1 Minuut(DAILING))
Dan gaat hij het password bekijken (Verifieing Username and Password(weer een minuut))
en dan plettert hij hem op de haak en zegt
FOUT 721. En dat betekend: Kan geen verbinding met SLIP/PPP maken(en de andere natuurlijk)
Nu om het nog gekker te maken....
als ik er een IBM Thinkpad laptop met een 56K modempie intern ernaast zet en ook met win2k inlog op de shiva machine dan gaat het wel... dus de lijn en de shivamachine zijn goed.
Als ik ook met die dell naar een internet provider bel (.... lees TMFWeb) dan heb ik ook een gigantische verbinding van 28.8.........
dus ligt dit probleem nou bij PCTel modem of ergens anders (software modem dus dat zou ook nog kunnen.... wie heeft er een oplossing ????
Ik heb een Dell Latitude c640....
Ik moet daarvoor met mijn werk inbellen.... op een Shiva Machine...
daarvoor moet de ik een standaard verbinden (net zoals internet) maken
Dat gaat tot een zeker moment goed..
Ik zal eerst even de specs van het systeem geven
P4 Mobile 2Ghz
256 Mb Mem
20 GB disk....
Win2k & Win98
PCTel 2304WT V.92 Modem MDC
Alleen een standaard internet verbinding met de shiva modem...
alleen tcp/ip en software compressie....
Nou zullen jullie natuurlijk zeggen.... ga lekker naar de systeembeheerder....
Nou is het probleem dat ik daarook bij hoor.. we zijn namelijk al met 3 systeem beheerders bezig geweest en niet voor elkaar gekregen.
Hij belt in.. duurt verschrikkelijk lang (.....LEES 1 Minuut(DAILING))
Dan gaat hij het password bekijken (Verifieing Username and Password(weer een minuut))
en dan plettert hij hem op de haak en zegt
FOUT 721. En dat betekend: Kan geen verbinding met SLIP/PPP maken(en de andere natuurlijk)
Nu om het nog gekker te maken....
als ik er een IBM Thinkpad laptop met een 56K modempie intern ernaast zet en ook met win2k inlog op de shiva machine dan gaat het wel... dus de lijn en de shivamachine zijn goed.
Als ik ook met die dell naar een internet provider bel (.... lees TMFWeb) dan heb ik ook een gigantische verbinding van 28.8.........
dus ligt dit probleem nou bij PCTel modem of ergens anders (software modem dus dat zou ook nog kunnen.... wie heeft er een oplossing ????
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 15:34 . Reden: Typo ]