Hallo, een vriend van mij heeft een probleem met zijn pc, maar aangezien hij geen email heeft van een provider kan hij niet hier op GoT posten.
Kan iemand hem helpen?Ik heb kort geleden een nieuwe PC gekocht en ben daar zeer actief mee bezig geweest. Nou heb ik echter één probleem (vertel), zodra ik een zwaarde applicatie start (grafische games, zelfs één maal de virusscanner), dan draait dat allemaal, maar na een tijd (dat kan varieren van 2 minuten tot 2 uur), wordt het scherm zwart, en reboot de computer. Vervolgens krijg ik een blauw scherm met daarop iets van "start fysieke geheugendump". Nou wil ik graag weten wat dat inhoudt, want die windows help bestanden helpen dus bar weinig!
Mijn systeemgegevens:
Intel Pentium IV 2,4 ghz
512 MB DDR RAM PC2700
ASUS P4S8X ATA133 onboard LAN + sound
ASUS GeForce 4 Ti4200S 128 MB RAM
LITEON DVD 16x48x
LITEON CDRW 52x24x52
Maxtor 40 GB HDD 7200 rpm
Ik draai Windows 2000 proffesional. De programma's waar ik problemen mee heb zijn Norton Systemworks 2001 (1x de fout in), Battlefield 1942 en Warcraft 3 (laatste 2 zijn herhaaldelijk foutmeldingen).
Ik heb alle nieuwe drivers gedownload, PC gecontrolleerd op virussen en alle mogelijk patches geinstalleerd maar dat probleem blijft! Wie weet?
Alvast bedankt!