Ik heb me dan toch maar gewaagt om me 2e install te doen van een linux distri.
RedHat heb ik al eens gehad en dat werkte perfect. Naja perfect, ik wil wat meer/anders.
Keuze is daarom gevallen op Debian.
Pc waar debian op komt zit in Netwerk met 6 andere pc's en een hacked Alcatel modem!
Punt is nu dat ik wel netjes kan installeren met me 3 cd's van Debian v2.2. Maar ik krijg toch problemen met XF86....
Hij gaat zitten zeuren over me video-kaart. Dit is een AGP kaartje S3 chipset.
Wat kan ik hieraan doen? Heb al geprobeerd de packages direct van internet te halen. Maar dat is nog niet gelukt. Komt dat mede door hacked modem? Kan namelijk alleen dat instellen en geen gateway...
Beetje naar. Ik ben nog niet zo heeel erg bekend met linux dus woorde n00b bij deze aanvaard
Need more specs ?
Oh jah wat ik erop wil gaan doen:
Vbulletin en of phpbb gaan draaien
normal webhosting
ftp runnen
RedHat heb ik al eens gehad en dat werkte perfect. Naja perfect, ik wil wat meer/anders.
Keuze is daarom gevallen op Debian.
Pc waar debian op komt zit in Netwerk met 6 andere pc's en een hacked Alcatel modem!
Punt is nu dat ik wel netjes kan installeren met me 3 cd's van Debian v2.2. Maar ik krijg toch problemen met XF86....
Hij gaat zitten zeuren over me video-kaart. Dit is een AGP kaartje S3 chipset.
Wat kan ik hieraan doen? Heb al geprobeerd de packages direct van internet te halen. Maar dat is nog niet gelukt. Komt dat mede door hacked modem? Kan namelijk alleen dat instellen en geen gateway...
Beetje naar. Ik ben nog niet zo heeel erg bekend met linux dus woorde n00b bij deze aanvaard
Need more specs ?
Oh jah wat ik erop wil gaan doen:
Vbulletin en of phpbb gaan draaien
normal webhosting
ftp runnen
[ Voor 7% gewijzigd door Friedchicken op 09-01-2003 15:13 ]