Beeldscherm inruilen, waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 803 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

Topicstarter
Ik wil een nieuwe monitor.. nu heb ik hier nog een CTX VL700T het probleem met dit monitor is dat het een max resolutie heeft van 1280*1024 op 60Hz.. nu is dat met een GeforceMx460 niet zo'n probleem, maar ik ben van plan een Radeon9500pro of 9700 te kopen en dus moet ik wel op hogere resolutie kunnen spelen, zonder koppijn. ik wil dus een nieuw monitor kopen.. nu heb ik een mooie van iiyama gezien: HM704UTCA Afbeeldingslocatie: http://www.iiyama.nl/1024x768/gfx/gfxvariabel/hm704utca_klein.gif

Ik zou graag mijn oude monitor willen inruilen voor korting op een nieuwe weet iemand een winkel waar dat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Waarom niet te koop zetten op Marktplaats / t.net V&A. Voor het geld hoef je het niet te doen (inruilen krijg je ALTIJD minder voor terug dan particuliere verkoop) en op het moment dat je je ouwe verkoopt ga je direct een nieuwe halen.
Lijkt mij veel handiger dan je keuze te gaan beperken. Vind maar net die zaak die aan inruilen doet EN niet te ver rijden is EN jouw gewenste monitor heeft.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja maar dan heb ik geen garantie.. en daar heb ik geen zin in..
plus dat dit een nieuwe monitor is dus die zal wel niet te vinden zijn in V&A

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 33358 op 09-01-2003 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Anoniem: 33358 schreef op 09 January 2003 @ 15:08:
ja maar dan heb ik geen garantie.. en daar heb ik geen zin in..
plus dat dit een nieuwe monitor is dus die zal wel niet te vinden zijn in V&A
Ik heb het over de monitor die je in wil ruilen. Waarom verkoop je die niet gewoon?

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ow... |:( sorry ja idd dat kan ik wel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Anoniem: 33358 schreef op 09 January 2003 @ 15:28:
ow... |:( sorry ja idd dat kan ik wel doen
:Y) Lijkt mij een stuk handiger in ieder geval. 17" monitoren zijn ook nog niet zo gedateerd dat ze niets meer opbrengen, dus het leek mij in ieder geval de meest handige oplossing :P

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21405

Lijkt me duidelijk, er zijn zat sites waar je terecht kunt voor vraag en aanbod.

http://www.tweakers.net/aanbod.dsp
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.