Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
wat ik eigenlijk bedoel is dat we een jaar geleden nog geen 1000 topics hadden en nu al bijna 10000
BDW, dit is topic 9999. Als je bijgelovig bent, zou je kunnen denken dat de volgende die een topic opent, de juiste key gaat vinden want 10000 is 100%
Een mens kan laag vallen zonder stats vind ik zojuist van mezelluf
BDW, dit is topic 9999. Als je bijgelovig bent, zou je kunnen denken dat de volgende die een topic opent, de juiste key gaat vinden want 10000 is 100%
Een mens kan laag vallen zonder stats vind ik zojuist van mezelluf
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Ik ben benieuwd wie er morgen (als er HOPELIJK weer stats zijn) met wat optellen en aftrekken de stats van vandaag tóch gaat maken
Ik hoop niet (WEL) dat ik nu mensen op een idee breng
[edit]
demmit andy.. zeg dan ook dat jouw vorige
post POST 9999 is ipv topic 9999...
Nou ga ik dus die 1000$ cashen en dat is jouw schuld
Ik hoop niet (WEL) dat ik nu mensen op een idee breng
[edit]
demmit andy.. zeg dan ook dat jouw vorige
post POST 9999 is ipv topic 9999...
Nou ga ik dus die 1000$ cashen en dat is jouw schuld
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Volgens mij is dat geen probleem en al eens eerder gedaan. (d.net heeft erg veel trubbels de laatste tijd
)
en na nog een keer kijken... die "so called" 9999 ste van andy was dus wel de 10000 post in DPC!!
Gefelicidinges Andy!
Wat ga je doen met al dat geld?
Gefelicidinges Andy!
Wat ga je doen met al dat geld?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
een nieuwe stats-server voor d-net kopen
Pagina: 1