Toon posts:

adsl aangevraagd: niet hoofdnummer doorgegeven..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ook ik heb adsl aangevraagd bij Demon. Alleen hebben wij hier een quattrovox met 4 nummers. Nu heb ik als telefoon nummer voor aansluiting mijn eigen tel.nummer doorgegeven en niet het hoofd nummer( de hele tel. rekening staat trouwens wel op mijn naam) Weet iemand of dit problemen gaat opleveren voor de aanvraag?
thnx.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Bel dan gewoon naar Demon. Dan ben je EN sneller EN je weet zeker dat het antwoord klopt! :P

de betaler vervuilt

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
nee KPN komt er vanzelf achter dat het niet het hoofdnummer is wat je doorgegeven hebt. Ze sturen daarover dan een brief naar jou dat ze het telefoonnummer dat je opgegeven hebt wijzigen in het hoofdnummer

Ik spreek uit ervaring want ik heb zelf die fout ook gemaakt.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
larsemenneke schreef op 09 januari 2003 @ 14:41:
nee KPN komt er vanzelf achter dat het niet het hoofdnummer is wat je doorgegeven hebt. Ze sturen daarover dan een brief naar jou dat ze het telefoonnummer dat je opgegeven hebt wijzigen in het hoofdnummer

Ik spreek uit ervaring want ik heb zelf die fout ook gemaakt.
Maar is dit ook zo als je bbned krijgt ?
Want Demon levert geen Kpn adsl namelijk en met Bbned gaat de aanvraag natuurlijk wel wat anders.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:00

Sport_Life

Solvitur ambulando

Wij hebben ook ISDN en bij het aanvragen van mxstream hadden we ook ons thuisnummer opgegeven. We kregen dat mxstream pakket keurig op tijd (2 wkn na aanvraag), maar daar zat geen abonnement info bij. Na veel gebeld te hebben kregen we die info eindelijk telefonisch door na 1 week ongeveer :). Maar dat had te maken met dat ze de verbinding moesten klaarmaken ofzo volgens hun.

[ Voor 8% gewijzigd door Sport_Life op 09-01-2003 15:24 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Stylax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 06:56
[Airwolf] schreef op 09 januari 2003 @ 15:16:
[...]

Maar is dit ook zo als je bbned krijgt ?
Want Demon levert geen Kpn adsl namelijk en met Bbned gaat de aanvraag natuurlijk wel wat anders.
De telefooncentrale (KPN) bij jou in de buurt moet klaargemaakt worden zodat er een adsl signaal naar je huis wordt gestuurd en dat gedeelte is KPN. Dus dat is ook zo als je BBned krijgt.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 14:39:
Ook ik heb adsl aangevraagd bij Demon. Alleen hebben wij hier een quattrovox met 4 nummers. Nu heb ik als telefoon nummer voor aansluiting mijn eigen tel.nummer doorgegeven en niet het hoofd nummer( de hele tel. rekening staat trouwens wel op mijn naam) Weet iemand of dit problemen gaat opleveren voor de aanvraag?
thnx.
maakt niet uit ik heb ook het 4e nummer opgegeven. Was weliswaar bij zon maar toch.. KPN ziet wel dat het een nummer blok is. Kweet alleen niet via welke koper provider Demon loopt BBNED / KPN / VERSATEL / DEmon zelf ?

Maar ik denk dat het wel goed komt

Volgens mij gebruiken ze dat telefoonnummer alleen om de aansluiting terug te vinden in de centrale en daar zitten alle 4 ( tot 8 ) je nummers op een aansluiting.

[ Voor 13% gewijzigd door raymonvdm op 09-01-2003 16:10 ]

Pagina: 1