Toon posts:

k heb een probleem met me cs sprays

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al gezocht hier op tweakers en kan van alles vinden over sprays maar niet waarom ze niet werken!

ik heb zelf en paar sprays gedownload die het bij andere wel doen maar als ik hem dan erin zet dan krijg ik nog steeds gewoon mijn standaard spray in het spel hoe komt dit!

ik wil dat die andere verschijnt maar ik zie alleen maar die oude!!!

Verwijderd

is dat niet ergens in een ini aan te passen? staat die misschien toevalig op read only ofzow?

Verwijderd

Topicstarter
nopez ik moet mijn pldecal.wad die in mij cs directory staat over schrijven met een andere wad file wat dus het plaatje is dan moet hij het doen! maar ik krijg nog gewoon mijn oude versie! wat doe ik nu fout dan. ik heb de spray trouwens van internet geplukt dus hij zou het wel moeten doen!!

Verwijderd

dus de pldecal.wad is het plaatje... en als je die overschrijft laat hij nogsteeds de oude zien? dan is pldecal niet het plaatje, delete pldecal eens (back hem wel ff up)... en kijk wat ie dan doet?

Verwijderd

Topicstarter
IK ZAL HET EENS EVEN PROBEREN WAT JIJ ZEI OKE!

Verwijderd

Topicstarter
zelfs als ik mijn pldecal.wad verwijder hou ik toch mij oude plaatje hoe kan dit dan het moet echt zo dat weet ik zeker heb het gezelezen op internet hmmm dit irriteerd mij ik wil dat het werkt!

kan iemand mij helpen!

Verwijderd

http://users.erols.com/bribe/sprays/

volg die rigtlijnen eens... en pas op lame Gator pop-up

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 14:48:
zelfs als ik mijn pldecal.wad verwijder hou ik toch mij oude plaatje hoe kan dit dan het moet echt zo dat weet ik zeker heb het gezelezen op internet hmmm dit irriteerd mij ik wil dat het werkt!

kan iemand mij helpen!
Nadat je hem erin gezet hebt moet je niet meer in het customize menu komen .. probeer dat eens :)

Verwijderd

---> je image afmetingen moeten deelbaar zijn door 16 en de som moet maximaal 10000 zijn

--> je moet um converten naar pcdecal.wad

---> dan verplaatsen in je sprays map (overschrijven)

---> spelen (zonder naar het customize menu te gaan)

dan moet ie het doen.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 23:07 ]

Verwijderd

gooi alle andere spray's eens weg.. dan jouw nieuwe erin zetten. Kijken of ie het dan wel doet?

• Kouwe_Arie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 20:35
ga naar je cs map en dan daar die pcdecal.wad overwriten en NIET in je customize meer komen! :)
Pagina: 1