Muis versleten??!

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views sinds 30-01-2008

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Lo all,

Ik heb enkele maanden terug een MS Intellimouse Optical gekocht (JAJA, niet het beste van het beste, maar ben student and thus no money, maar daar gaat het nie over).
Nu, nadat ik een nieuwe, goede muismat heb aangeschaft, kom ik erachter dat de "gliders" onder mijn muis gewoon helemaal afgeschaaft zijn. En dus stroef en niet echt meer bruikbaar voor spelletjes en nauwkeurige Photoshop werkjes.

Wat kan ik hieraan doen? Ik heb al zitten denken aan Mouse-Skates, maar die moet je dan in Duitsland bestellen en dat gaat me weer klauwen vol geld kosten. Een nieuwe muis ZOU ook een optie zijn, maar dat geld heb ik ff nie.

Plz help meh!

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 01:04

ZaZ

Tweakers abonnee

Een gladdere muismat lijkt me het goedkoopste.
Ik vind het sowieso een vaag probleem.

ps
wat voor een muismat heb je dan?

Lekker op de bank

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Ik heb een func-pad op me verjaardag gekregen, dus aan de muismat ligt het ZEKER niet.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Je moet aan teflon tape zien te komen, dat is volgens mij van hetzelfde materiaal gemaakt als die mouseskatez.

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Teflon tape...

Da valt hier in NL gemakkelijk te krijgen.. namelijk het spul (tape) dat loodgieters etc gebruiken om vittingen van pijpen in te tapen om ze naadloos te laten sluiten

Zoiets dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.thewhistleshop.com/catalog/whistles/accessories/tape.jpg

Verwijderd

Jeejz een muis kost hetzelfde als 4 biertjes... wat miep je nou man geen geld... dat beetje kun je nog wel missen toch?

Verwijderd

hallo ik ben loodgieter maar wat je laat zien is gas tape en totaal ongechikt voor dat karwei

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-07 15:54
dr was ook eens iemand die had stukjes van een knikker onder zn muis geplakt.

stukjes rond glas dus

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Bel eens Microsoft op. Uit eigen ervaring is dat microsoft goede service verleent. Grote kans dat je die gliders thuis gestuurd krijgt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 17:35:
Jeejz een muis kost hetzelfde als 4 biertjes... wat miep je nou man geen geld... dat beetje kun je nog wel missen toch?
en nieuwe gliders kosten nog minder dan een bierviltje...
een tweakersmentaliteit kún je niet kopen, ook niet voor 4 biertjes

Mail de maker van je muis (prijs hem de hemel in) en volgens mij kun je vrijwel verwachten dat ze die dingen gratis opsturen...

(en anders hang je hem op met een kaartje eraan: 40 dollar muis kapot door 0,04 cent onderdeeltje -> foto insturen naar de fabrikant en voilá....)

Kwestie van creatief zijn...

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-08 15:37

DynaMikeY

1976 Kever 1300

een optische muis... met muismat...? :?

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-07 16:20

Goku33

Ownage!

een optische muis... met muismat...?
Zeker nooit van func gehoord?

[ Voor 48% gewijzigd door Goku33 op 09-01-2003 18:42 ]

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 17:35:
Ga es een beetje weg hiero :x Kennelijk ontbreekt het je aan inzichtsvermogen, want kennis van mijn financiele situatie heb je al helemaal nie :X

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Glas lijkt me een alternatief als het aanvragen van nieuwe gliders nie lukt. Zal het alle2 even gaan proberen, thnx

• Redje
  • Laatst online: 07-08 13:00
DynaMikeY schreef op 09 January 2003 @ 18:37:
een optische muis... met muismat...? :?
Dat is imho nog altijd het beste.
Op je buro, zoals ook de topic starter denk ik heeft ondervonden, slijten de voetjes van de muis. Ook is het oppervlak niet altijd glad.

M'n buro is superglad maar muist bout, dus muismat :D

--

Ik zou MS proberen te mailen, misschien dat je wat voetjes krijgt.
Zal hun niet veel kosten, en jou maken ze er happy mee :)

Verwijderd

Stukkie ducktape eronder doet wonderen.

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:53

Type-R

One Minute Shakin

Wat ook goed glijdt: Scotch tape!

Kleine stukjes ervan op de voetjes geplakt zodat ik stukje 1 voetje bedenkt, en ik moet zeggen dat het echt werkt. :)

Kan overigens alleen met scotch, en geen ander plakband. Teminste, de bovenkant moet glad zijn.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Mail Logitech, daar krijg je skatez voor 2 muizen gratis, als ik me het goedherriner :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Climaximizer schreef op 09 januari 2003 @ 18:59:
[...]

Ga es een beetje weg hiero :x Kennelijk ontbreekt het je aan inzichtsvermogen, want kennis van mijn financiele situatie heb je al helemaal nie :X
Misschien heel bot hoor, maar als je tijd hebt om te Gotten die je ook beter had kunnen werken dan had je in een uurtje tijd je muis terugverdiend.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 18:31:
[...]
Mail de maker van je muis (prijs hem de hemel in) en volgens mij kun je vrijwel verwachten dat ze die dingen gratis opsturen...
Haha hij schreef dat ie een MS muis had... Denk je nou echt dat ze dat doen bij MS ??? Lieve Bill, wil je mij alstublieft een nieuwe muis opsturen want ik heb mijn oue gesloopt.

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 18:44
SKKL, Ik geloof dat hij de skates bedoelde...

Uncomfortable silence can be so loud...

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

alexandervisser schreef op 09 January 2003 @ 19:34:
Mail Logitech, daar krijg je skatez voor 2 muizen gratis, als ik me het goedherriner :P
wat is het email adres van logitech nederland?
want ik kan het nergens vinden op de site |:(

Verwijderd

pokeran schreef op 09 januari 2003 @ 23:24:
[...]

wat is het email adres van logitech nederland?
want ik kan het nergens vinden op de site |:(
Moet je naar www.logitech.com gaan daar moet je je regio kiezen en kom je vanzelf bij Nederland terecht.

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 23:26:
[...]

Moet je naar www.logitech.com gaan daar moet je je regio kiezen en kom je vanzelf bij Nederland terecht.
ja ik zit al op de nederlandse site te kijken, maar ik zie nergens gewoon het email adres.
wel het telefoon nr en adres van het kantoor in amersfoort, maar geen email dus.
(ik ben me voetjes van me logitech ifeel mouseman ook al een hele poos kwijt)

edit:
ik heb het door toeval gevonden!
http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13

[ Voor 13% gewijzigd door randje op 09-01-2003 23:36 ]

Verwijderd

als je toch student bent heb je op je school vast wel ergens een paar computer staan .. met een beetje mazzl ook nog met optische muizen .. draai die muis om er haal daar een paar van die gliders onder vandaan en plak die onder je muis..
klaaaar .. als het niet blijf zitten, lijm doet wonderen .

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 17:33

tweakerbee

dus..?

Jeetje. Doe alsjeblieft niet zo zielig. Je gaat toch geen gliders van school jatten. Als je zo diep gezonken bent kun je beter een avond niet eten en dan een nieuwe muis kopen...

You can't have everything. Where would you put it?

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:04
Amen to that! Stelen, ook al is het zoiets simpels, is gewoon laag...

Verwijderd

punt 1 microsoft heeft gewoon de mooiste muis de intellimouse explorer bluetooth :) maar dat terzijde. Wat heb je als muis mat hiervoor gebruikt? schuurpapier? Ik heb 4 jaar met dezelfde intelli mouse gewerkt. De enigste reden waarom ik nu die nieuwe heb is omdat ie gewoon verdomde mooi is en geweldig werkt. Maar niet gedacht aan anti kras strips voor onder meubels en dergelijken gewoon ff in de plaatselijke bouwmarkt kijken.

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:43
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 00:13:
punt 1 microsoft heeft gewoon de mooiste muis de intellimouse explorer bluetooth :) maar dat terzijde. Wat heb je als muis mat hiervoor gebruikt? schuurpapier? Ik heb 4 jaar met dezelfde intelli mouse gewerkt. De enigste reden waarom ik nu die nieuwe heb is omdat ie gewoon verdomde mooi is en geweldig werkt. Maar niet gedacht aan anti kras strips voor onder meubels en dergelijken gewoon ff in de plaatselijke bouwmarkt kijken.
Heb jij ook gemerkt dat die anti-kras strips ook meteen anti-slip zijn?

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:32
Gewoon beetje plakband eronder plakken en dat zo nu en dan verversen, werkt prima hier.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

tweakerbee schreef op 09 januari 2003 @ 23:43:
Jeetje. Doe alsjeblieft niet zo zielig. Je gaat toch geen gliders van school jatten. Als je zo diep gezonken bent kun je beter een avond niet eten en dan een nieuwe muis kopen...
overdrijven is ook een vak he B)
maar goed, mijn muis zonder gliders doet het eigenlijk nog wel prima op mn gratis muismatje (en nee, die is niet gejat)

• _JGC_
  • Nu online
Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 23:40:
als je toch student bent heb je op je school vast wel ergens een paar computer staan .. met een beetje mazzl ook nog met optische muizen .. draai die muis om er haal daar een paar van die gliders onder vandaan en plak die onder je muis..
klaaaar .. als het niet blijf zitten, lijm doet wonderen .
Jij bent ook een van die lullen die een toetsenbord bij de stekker afknipt zodat het muisdraadje door het slot kan zeker? Op school al heel wat optische muizen vermist en heel wat toetsenborden draadloos gezien.

:r

meer kan ik daar niet over zeggen, ga je eigen spullen slopen/stelen man!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 23:08:
[...]

Haha hij schreef dat ie een MS muis had... Denk je nou echt dat ze dat doen bij MS ??? Lieve Bill, wil je mij alstublieft een nieuwe muis opsturen want ik heb mijn oue gesloopt.
ow ow ow, wat gevat :SSSSS

En even voor de duidelijkheid, Ja, ik heb een MS muis, en ja, ik krijg nieuwe glijvoetjes thuisgestuurd.

:F

Verwijderd

Soso, maar ach.. mijn muizen gaan meestal een jaar of 3 mee (koop je een wat duurdere gaat ie ook lang mee he). Mijn pc is nu 3,5 jaar oud. Ik heb nu mijn tweede muis, niet omdat mijn oude Logitech versleten was, maar nee hoor, ik wilde iets draadloos optisch.. en daar zit nu 5 jaar garantie op. Kun je wel zeggend at je toch gratis nieuwe voetjes krijgt, maar je zit wel met de rompslomp eromheen.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:40

BaRF

bijna kerst

leow schreef op 09 januari 2003 @ 23:28:
D'r hep een wijf aan gezeten!
:?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• magneet
  • Laatst online: 07-08 15:11

magneet

Magnetic enhanced

bij mijn logitech muis zijn ze er ook afgegaan, ben ik overgestapt op een stoffen muismat waar ze met die dingetjes niet op werkt maar zonder perfect

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Ga ergens anders stoere praat doen man

Sorry Climaximizer je topic is een beetje verpest.

[ Voor 88% gewijzigd door LopeZ op 10-01-2003 20:22 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.