Toon posts:

Wheatstone Bridge

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of iemand hier wel eens van gehoord heeft, maar hier gaat onze opdracht dus over. Ik wil eerst even pijlen of iemand hier al ooit mee te maken gehad heeft of hier een opdracht mee moest doen.

Het gaat om een apparaat dat de waarde van een weerstand berekent. Het programma hebben we in principe al, alleen dan wordt het vanaf de computer naar een apparaat gestuurd en het zou op dat apparaat moeten werken, maar dat doet het dus niet gaat. Er moet waarschijnlijk nog iets geinitialiseerd worden, maar we weten niet wat en we komen er niet uit...

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Dit is bar weinig informatie, moet ik zeggen. Leg eens wat duidelijker uit wat er gebeurt, wat het programma doet, wat de omgeving is, etcetera... Kortom, leg "Wheatstone Bridge" even uit voor de mensen (zoals ik) die er nog nooit van gehoord hebben :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu ff weinig tijd, zal later uitgebreid wat posten ;)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

Wat heb je gedaan op die kast?
We praten hier over een 68HC11 motorola controller btw.

Werkt ie in de THRSim wel?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:13

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Beetje slecht begin zo
Als je nou gewoon een nieuw topic opent met alle informatie die van belang is, en een duidelijke titel

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.