ik heb nu mijn mp3 speler binnen de Hyun Won - Ultrasm 128 mb versie.

met mijn mooie medewerkerspas van het roc erbij, tja eerlijk gevonden

zijaanzicht
hij is klein als je de plaatsjes bekijkt op mp3cdspleler.nl kun je de groote zien.
en een bankpasje is idd groter! helaas niet dikker
De dikte, tja nog geen cm, dus dun is hij zeker.
De afwerking is goed, hij ziet er met zijn zilvere omhulsel en blauwe zijkanten zeer strak uit.
de knoppen zijn goed afgewerkt en doen duur aan, maarja voor 200 euro mag dat ook wel.
de bediening van het apperaatje zelf is gewoonweg goed te noemen.
binnen 15/20 min heb je het vollede apperaatje onder de knie.
de opname functies zijn goed, je hebt 2 opties 1e optie is via de mic, deze is linksboven in het apperaatje gebouwd is van goede kwaliteid.
de mic is gevoelig en zorg dat het niet met je vinger over het appraat wrijft als je opneemd want dit word uiteraard allemaal opgenomen.
je kan het apperaatje op de tafel voor je nerleggen en hij neemt tot 8 uur aan geluid op. en dit met een minimaal aan ruis. behalve aschtergrondgeluiden dan.
tevens zit er rechtsboven in de zijkant een stereo plugin, hiermee kun je met de bijgeleverde kabel direct muziek opnemen van de radio, pc dit met vrijwel geen geruis. Deze zet hij realtime om in mp3
.
de batterij is een ultra dunne welke voledig in het dunne apperaatje verdwijnd.
de batterij heeft een levensduur van cq, 8 uur en met een bijgeleverde extra aaa oplaadbare batterij + station hiervoor kun je deze onderaan het apperaatje vastschroeven doormiddel van een wieltje en verleng je de speelduur met nog eens 2 a 3 uur!!
er zitten 5 verschillende eq standen op + een user mode!
mogenlijkheid om nummers te wissen op het apperaatje zelf
4 taal instellingen
de afwerking en desing van dit extra batterij houder is volledig met het apperaatje en hij is dan ook niet lelijk om te zien.
helaas zijn er geen uitberidings mogenlijkheden mogenlijk, maar met de ondersteuning voor wma+ mp3 is dat in mijn ogen geen probleem.
En dan nu het belangrijkste, wat ik ben vergeten
De eq opties die je hebt zijn goed hoorbaar met oordopjes en met mijn draadloze philips set (SBC HC8355) , mijn eindconclusie is dat de geluidskwaliteid van het apperaatje goed tot uitstekend te noemen is. De bijgeleverde oordopjes zijn helaas van een niet zo goede kwaliteid.
: Ultrasm mp3 speler 128/256 mb
: batterij (intern te plaasten) yuasa HFY-6 (Ni-mH) 1,2 volt
: usb kabel, usb1
: beschermhoesje
: extra batterij houder
: oplaadbare aaa batterij
: laadstation interne batterij ( soort dikke stekker die je in het stopcontact
plaats en de batterij er voor in plaatst. oplaadtijd - 2 uur
: stereo plug
: oordopjes
: installatie cd-rom voor het laden van de muziek + data en het upgraden van
de firmwire
voor mij doen en 200 euro is het niet een van de goedkoopste maar wel een van de compleetste, vooral doordat het mogenlijk om muziek op te nemen via een mic en stereo plug, direct van een andere geluidsbron af, zonder noemingswaardigig verlies.
met mijn mooie medewerkerspas van het roc erbij, tja eerlijk gevonden
zijaanzicht
hij is klein als je de plaatsjes bekijkt op mp3cdspleler.nl kun je de groote zien.
en een bankpasje is idd groter! helaas niet dikker
De dikte, tja nog geen cm, dus dun is hij zeker.
De afwerking is goed, hij ziet er met zijn zilvere omhulsel en blauwe zijkanten zeer strak uit.
de knoppen zijn goed afgewerkt en doen duur aan, maarja voor 200 euro mag dat ook wel.
de bediening van het apperaatje zelf is gewoonweg goed te noemen.
binnen 15/20 min heb je het vollede apperaatje onder de knie.
de opname functies zijn goed, je hebt 2 opties 1e optie is via de mic, deze is linksboven in het apperaatje gebouwd is van goede kwaliteid.
de mic is gevoelig en zorg dat het niet met je vinger over het appraat wrijft als je opneemd want dit word uiteraard allemaal opgenomen.
je kan het apperaatje op de tafel voor je nerleggen en hij neemt tot 8 uur aan geluid op. en dit met een minimaal aan ruis. behalve aschtergrondgeluiden dan.
tevens zit er rechtsboven in de zijkant een stereo plugin, hiermee kun je met de bijgeleverde kabel direct muziek opnemen van de radio, pc dit met vrijwel geen geruis. Deze zet hij realtime om in mp3
de batterij is een ultra dunne welke voledig in het dunne apperaatje verdwijnd.
de batterij heeft een levensduur van cq, 8 uur en met een bijgeleverde extra aaa oplaadbare batterij + station hiervoor kun je deze onderaan het apperaatje vastschroeven doormiddel van een wieltje en verleng je de speelduur met nog eens 2 a 3 uur!!
er zitten 5 verschillende eq standen op + een user mode!
mogenlijkheid om nummers te wissen op het apperaatje zelf
4 taal instellingen
de afwerking en desing van dit extra batterij houder is volledig met het apperaatje en hij is dan ook niet lelijk om te zien.
helaas zijn er geen uitberidings mogenlijkheden mogenlijk, maar met de ondersteuning voor wma+ mp3 is dat in mijn ogen geen probleem.
En dan nu het belangrijkste, wat ik ben vergeten
De eq opties die je hebt zijn goed hoorbaar met oordopjes en met mijn draadloze philips set (SBC HC8355) , mijn eindconclusie is dat de geluidskwaliteid van het apperaatje goed tot uitstekend te noemen is. De bijgeleverde oordopjes zijn helaas van een niet zo goede kwaliteid.
: Ultrasm mp3 speler 128/256 mb
: batterij (intern te plaasten) yuasa HFY-6 (Ni-mH) 1,2 volt
: usb kabel, usb1
: beschermhoesje
: extra batterij houder
: oplaadbare aaa batterij
: laadstation interne batterij ( soort dikke stekker die je in het stopcontact
plaats en de batterij er voor in plaatst. oplaadtijd - 2 uur
: stereo plug
: oordopjes
: installatie cd-rom voor het laden van de muziek + data en het upgraden van
de firmwire
voor mij doen en 200 euro is het niet een van de goedkoopste maar wel een van de compleetste, vooral doordat het mogenlijk om muziek op te nemen via een mic en stereo plug, direct van een andere geluidsbron af, zonder noemingswaardigig verlies.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 20:25 ]