Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu mijn mp3 speler binnen de Hyun Won - Ultrasm 128 mb versie.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.adema/02.JPG
met mijn mooie medewerkerspas van het roc erbij, tja eerlijk gevonden :+

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.adema/01.JPG
zijaanzicht

hij is klein als je de plaatsjes bekijkt op mp3cdspleler.nl kun je de groote zien.
en een bankpasje is idd groter! helaas niet dikker :+
De dikte, tja nog geen cm, dus dun is hij zeker.

De afwerking is goed, hij ziet er met zijn zilvere omhulsel en blauwe zijkanten zeer strak uit.
de knoppen zijn goed afgewerkt en doen duur aan, maarja voor 200 euro mag dat ook wel.
de bediening van het apperaatje zelf is gewoonweg goed te noemen.
binnen 15/20 min heb je het vollede apperaatje onder de knie.

de opname functies zijn goed, je hebt 2 opties 1e optie is via de mic, deze is linksboven in het apperaatje gebouwd is van goede kwaliteid.
de mic is gevoelig en zorg dat het niet met je vinger over het appraat wrijft als je opneemd want dit word uiteraard allemaal opgenomen.
je kan het apperaatje op de tafel voor je nerleggen en hij neemt tot 8 uur aan geluid op. en dit met een minimaal aan ruis. behalve aschtergrondgeluiden dan.

tevens zit er rechtsboven in de zijkant een stereo plugin, hiermee kun je met de bijgeleverde kabel direct muziek opnemen van de radio, pc dit met vrijwel geen geruis. Deze zet hij realtime om in mp3 _/-\o_ .

de batterij is een ultra dunne welke voledig in het dunne apperaatje verdwijnd.
de batterij heeft een levensduur van cq, 8 uur en met een bijgeleverde extra aaa oplaadbare batterij + station hiervoor kun je deze onderaan het apperaatje vastschroeven doormiddel van een wieltje en verleng je de speelduur met nog eens 2 a 3 uur!!

er zitten 5 verschillende eq standen op + een user mode!
mogenlijkheid om nummers te wissen op het apperaatje zelf
4 taal instellingen

de afwerking en desing van dit extra batterij houder is volledig met het apperaatje en hij is dan ook niet lelijk om te zien.

helaas zijn er geen uitberidings mogenlijkheden mogenlijk, maar met de ondersteuning voor wma+ mp3 is dat in mijn ogen geen probleem.

En dan nu het belangrijkste, wat ik ben vergeten 8)7
De eq opties die je hebt zijn goed hoorbaar met oordopjes en met mijn draadloze philips set (SBC HC8355) , mijn eindconclusie is dat de geluidskwaliteid van het apperaatje goed tot uitstekend te noemen is. De bijgeleverde oordopjes zijn helaas van een niet zo goede kwaliteid.

: Ultrasm mp3 speler 128/256 mb
: batterij (intern te plaasten) yuasa HFY-6 (Ni-mH) 1,2 volt
: usb kabel, usb1
: beschermhoesje
: extra batterij houder
: oplaadbare aaa batterij
: laadstation interne batterij ( soort dikke stekker die je in het stopcontact
plaats en de batterij er voor in plaatst. oplaadtijd - 2 uur :*)
: stereo plug
: oordopjes
: installatie cd-rom voor het laden van de muziek + data en het upgraden van
de firmwire

voor mij doen en 200 euro is het niet een van de goedkoopste maar wel een van de compleetste, vooral doordat het mogenlijk om muziek op te nemen via een mic en stereo plug, direct van een andere geluidsbron af, zonder noemingswaardigig verlies.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 20:25 ]

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:14
aan fm radio doet ie niet???
jammer :{

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:44
Waar heb je m gekocht?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:51

Aidix

Geluidspietlut

Een lang verhaal, maar wat voor geluid eruit komt dat lijkt mij toch wel het belangrijkste.
Helaas dat vermeld ie dus niet :(

Verwijderd

Topicstarter
geluidskwaliteit na het testen van vanavond is toegevoegd!!!

Verwijderd

Topicstarter
mp3cdspeler.nl

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Tof ding, ik heb getwijfeld tussen deze en de Duex XP en uiteindelijk die laatste besteld.
Kan je misschien wat foto's maken en online zetten?

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

gaaf ding maar zou je je pas niet wat obscuren aangezien ik het pasnummer er staat kan een kwaadwillende misschien nare dingen doen.

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

it0 schreef op 10 januari 2003 @ 09:55:
gaaf ding maar zou je je pas niet wat obscuren aangezien ik het pasnummer er staat kan een kwaadwillende misschien nare dingen doen.
Dat is niet zijn pas, op mp3spelers.nl staat ie namelijk ook ;)

Verwijderd

Topicstarter
pics added

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
kan je het geheugen ook nog uit breiden? (extra slots)

Leuk ding verder :)
heb hem ook zien staan en zat er aan te twijvel om hem te kopen.
de doorslag om het niet te kopen voor mij was mijn buget 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door XoiN op 10-01-2003 11:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
er zijn geen mogenlijkheden voor het uitbreiden van het geheugen maar dat is in mijn ogen niet zo'n groot probleem

Verwijderd

Weet iemand of bij opname de bitrate instelbaar is? of is deze fixed op 128kbps?

Volgens een Russische site neemt ie op 128kbps op.. in het formaat mpe?? Weet topic starter meer? :?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 23:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 22:34:
Weet iemand of bij opname de bitrate instelbaar is? of is deze fixed op 128kbps?

Volgens een Russische site neemt ie op 128kbps op.. in het formaat mpe?? Weet topic starter meer? :?
deze is vastgezet, en wat mij ook opviel was dat hij opnamen in zijn eigen formaat wegschijft om de speler,
Het bijgeleverde programma om data (muziek+data) op de speler te zetten zit een converter ingebouwd.
allen als ik het formaat van de speler laat omzetten dan komt er een wav bestand uit waar het geluid van een dusdanige slechte kwaliteid, dat het klinkt alsof alles met een geluidsvolume van 200%+ is overgezet. echt minder duss.

Verwijderd

ey je pics doen het niet ! zit er licht achter de display ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 23:10:
[...]

allen als ik het formaat van de speler laat omzetten dan komt er een wav bestand uit waar het geluid van een dusdanige slechte kwaliteid, dat het klinkt alsof alles met een geluidsvolume van 200%+ is overgezet. echt minder duss.
Is dat met deze software?
There is another manager for USA market which allows to upload the direct encoded file to mp3 format.

Please visit our partner's site http://www.digisette.com/en/supportcenter/downloads.asp and download the Duo Manager Version: 3.1.5.0

Then you can use to upload and convert mpe to mp3.
To convert mp3 to wav, you can use another software.
Ziet er iig. uit dat ik (alweer) naar een ander model moet zoeken :(
Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 23:11:
Er zit een oranje verlicht lcd op.

Afbeeldingslocatie: http://image.pcbee.co.kr/images/product/4199/ultrasm_tn_1.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 23:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 23:11:
jup een oranje lichtje , zit er wel stoer uit!
Pagina: 1