Waarom geen register doen met ZON mail adres

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Een kennis van mij probeerde zojuist om zich aan te melden met een zonnet email adres. Op het forum alleen krijgt hij de foutmelding email domain banned (of iets in die richting.

Alleen het gekke is. Ik zit wel bij GOT met een zonnet email adres. Hoe komt dat ?

p.s. ik weet niet of dit de juiste plaats is voor dit soort vragen. Maar ik hoop dat jullie me wel kunnen helpen.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zonnet is gratis dus kan ermee geklooid worden, dus wordt het ook geblokt.
Dat jij je nog wel kon registreren heeft gewoon met geluk/eerder erbij zijn te maken.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jadjong schreef op 09 januari 2003 @ 12:31:
Zonnet is gratis dus kan ermee geklooid worden, dus wordt het ook geblokt.
Dat jij je nog wel kon registreren heeft gewoon met geluk/eerder erbij zijn te maken.
Maar je hebt ook zonnet adsl..... het lijkt me echt lastig worden om je te registreren als ook dit soort domeinen op slot gaan.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:05

Jaymz

Keep on moving !

Uit de FAQ:
* Zonnet beschouwen wij evenens als gratis dienst aangezien Zonnet geen onderscheid maakt tussen beide diensten (gratis en betaald) en er in het verleden misbruik is gemaakt vanaf (gratis) Zonnet adressen.
We hebben in het verleden zo'n enorm gezeik gehad met mensen die liepen te klooien van (gratis) zonnet adressen dat we uiteindelijk heel zonnet op de banlist hebben gezet :)

Zonnet maakt namelijk geen onderscheid in gratis of betaald account, iig niet in de domeinnaam van het adres :)

• jadjong
  • Niet online
Alfredt schreef op 09 January 2003 @ 12:32:
[...]

Maar je hebt ook zonnet adsl..... het lijkt me echt lastig worden om je te registreren als ook dit soort domeinen op slot gaan.
Ik heb ook zon-adsl :+
Maar zon maakt geen onderscheid tussen betaald en gratis, daarom gaat alles gewoon dicht. Net zoals voor hotmail/msn. Deze hebben ook 2 versies maar eindigen op hetzelfde domein. De ban list kan geen onderscheidt maken tussen abo's op hetzelfde domein dus dan alles maar dicht.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
* ArthurMorgan schaamt zich en duikt diep weg in een hoekje.

De faq niet gelezen, wat ben ik nou voor n00b dan?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Dat je die niet hebt gevonden neem ik je niet kwalijk, daarnaast weet ik precies waarie staat vandaar ik um zo snel weet op te lepelen :P

• Han
  • Niet online

Han

Dan neem je gewoon een gratis 12move account... Met 12move kan je je wel registreren hier :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Niet meer :)
The domain 12move.nl is not allowed to register. (email_banned)

• Han
  • Niet online

Han

Waarom wist ik dat deze reactie zou komen >:)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-12 16:49

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Anders kun je bij een aantal vrienden vaak wel een email adres lenen.
Zoek dus een op die een vrij heeft of een allias voor je aan kan maken. is btw ook al wel een paar keer langs geweest in la.
Met oplossingen die aan gedragen worden. ;)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Is al een tijdje zo hoor :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:34

Arno

PF5A

XceeD schreef op 09 January 2003 @ 12:49:
Waarom wist ik dat deze reactie zou komen >:)
Evil you 8)7

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

nou is mijn vraag, kan je je mailadres na het registereren wel wijzigen, ikwil er namelijk niet mee klooien dat alles straks fout gaat, maar mijn probleem is, dat ik nu op stage ben, en dus een TNO-MEP mail adres heb, waar ik mij op het geregistreert, maar eind januari ga ik hier weg, en heb ik alleen me hotmail adres nog, kan ik dat gewoon wijzigen?

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:28
Ik ben er dus eigenlijk wel op tijd mee geweest met registreren. Ik heb namelijk wel via mijn Zonmail kunnen registreren (ongeveer anderhalf jaar geleden :P). Alleen wat ik niet snap is waarom je nou een officieel (betaald) adres nodig hebt om te registreren :? En wat moet ik me bij dat gekloot met Zonnet mails voorstellen eigenlijk? Ik snap wel dat je met Hotmail niet kan registreren, omdat het zo wel erg makkelijk is om clones te maken, maar bijvoorbeeld Zonnet lijkt me toch niet zo extreem als Hotmail.

Het vreemde is trouwens, dat ik eerst niet kon registreren met mijn Zonnet mail, maar ineens een paar dagen later wel geloof ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Hahn op 09-01-2003 15:14 ]

The devil is in the details.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
droupsnoet schreef op 09 January 2003 @ 15:11:
nou is mijn vraag, kan je je mailadres na het registereren wel wijzigen, ikwil er namelijk niet mee klooien dat alles straks fout gaat, maar mijn probleem is, dat ik nu op stage ben, en dus een TNO-MEP mail adres heb, waar ik mij op het geregistreert, maar eind januari ga ik hier weg, en heb ik alleen me hotmail adres nog, kan ik dat gewoon wijzigen?

Ja, je kan je registreren met je TNO-MEP adres, dit later wijzigen in een (eventueel gratis) mailadres. Je krijgt dan een nieuw password toegestuurd, die moet je activeren, en dan kan je je wachtwoord daarna in je profiel weer wijzigen, en activeren.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

blackd schreef op 09 January 2003 @ 15:14:

[...]

Ja, je kan je registreren met je TNO-MEP adres, dit later wijzigen in een (eventueel gratis) mailadres. Je krijgt dan een nieuw password toegestuurd, die moet je activeren, en dan kan je je wachtwoord daarna in je profiel weer wijzigen, en activeren.
ok, dank je wel, weet ik genoeg

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

MaRc0 schreef op 09 januari 2003 @ 15:11:Ik snap wel dat je met Hotmail niet kan registreren, omdat het zo wel erg makkelijk is om clones te maken, maar bijvoorbeeld Zonnet lijkt me toch niet zo extreem als Hotmail.
Neem maar van mij aan: Dus wel :)

Daarnaast: Emailbans zetten we, zeker in het geval van een provider die een betaald deel heeft die we daarmee dus gewoon keihard buitensluiten, echt niet zomaar :)

Verwijderd

Hoe wordt er dan omgegaan met "moerstaal" email adressen. Staan die allemaal in de Ban-list? (of breng ik nu mensen op foute ideeën? :X )

Verwijderd

Die staan voor een groot deel of allemaal in de banlijst ja ;)

Die banlijst is nou niet echt klein te noemen :o

Verwijderd

Marco: wij blocken ISPs NADAT(!) users hebben zitten klooien en niet vooraf :)
Sigsec: zolang er niemand via zulke soort adressen klooit op het forum kan men daarmee reggen. Of moerstaal specifiek geblokked staat weet ik niet maar er verschijnen iedere dag wel een 10tal domeinnamen waar men gratis kan reggen :P

Ik heb al verschillende websites gezien waar je je eigen domeinnaam mocht samenstellen...

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:27

rammes

koekebakker 1e klas

kun je niet een lijst posten met de providers die geblocked worden ?

Ik zou het doen!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

rammes schreef op 09 January 2003 @ 15:54:

Is nogal een lange lijst :o.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

rammes schreef op 09 January 2003 @ 15:54:
mja, wat je dan krijgt is dat mensen die gebanned zijn en een kloontje willen ff die lijst bekijken en een gratis account neemt bij eentje die niet op de lijst staat ;)

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
rammes schreef op 09 januari 2003 @ 15:54:
Kees in "de lijst met gratis email providers"

:)
Pagina: 1