Ik ben een website aan het maken (nee echt) alleen ben ik tegen een probleem opgelopen bij het mailform.
Nou heb ik de volgende code staan in mijn flash document:
on (release) {
if (email ne "" and name ne "" and adres ne "" and postcode ne "" and plaats ne "" and uitgave ne "" and plaats ne "") {
loadVariablesNum("mail.php", "0", "POST");
gotoAndPlay("valid");
} else {
gotoAndPlay("invalid");
}
}
Nu heb ik van diverse tutorials van flashkit een php script proberen te maken,... maar lukken doet het me niet!
Ik had het volgende PHP script:
<?
$ToEmail = "info@mijnbedrijf.nl";
$ToName = "mijnnaam";
$ToSubject = "Example Mail from SendMail Tutorial";
$EmailBody = "E-mail: $email\nNaam: $name\nAdres: $adres\nPostcode: $postcode\nPlaats: $plaats\nTelefoonnummer: $telnr\nUitgave: $uitgave\n";
$EmailFooter="\nThis message was sent by: $FirstName from $REMOTE_ADDR If you feel that you
recieved this e-mail by accident please contact us at www.mijnbedrijf.nl";
$Message = $EmailBody.$EmailFooter;
mail($ToName." <".$ToEmail.">",$ToSubject, $Message, "From: ".$FirstName." <".$Email.">");
Print "_root.Mail.EmailStatus=Complete - Your mail has been sent";
?>
Maar deze stuurde nog wat terug naar het flash, dat hoeft van mij niet.
Het enige wat ik wil is dat die 7 veldjes verstuurd worden naar ons mailadres.
Ik heb al een hoop tutorials doorgeworstelt maar het is me nog niet gelukt. (heb ook nog nooit met php gewerkt dus)
Is er iemand zo vriendelijk die me kan helpen om de fouten eruit te halen uit het script/weet waar een ERG simpele php script te vinden is.
Nou heb ik de volgende code staan in mijn flash document:
on (release) {
if (email ne "" and name ne "" and adres ne "" and postcode ne "" and plaats ne "" and uitgave ne "" and plaats ne "") {
loadVariablesNum("mail.php", "0", "POST");
gotoAndPlay("valid");
} else {
gotoAndPlay("invalid");
}
}
Nu heb ik van diverse tutorials van flashkit een php script proberen te maken,... maar lukken doet het me niet!
Ik had het volgende PHP script:
<?
$ToEmail = "info@mijnbedrijf.nl";
$ToName = "mijnnaam";
$ToSubject = "Example Mail from SendMail Tutorial";
$EmailBody = "E-mail: $email\nNaam: $name\nAdres: $adres\nPostcode: $postcode\nPlaats: $plaats\nTelefoonnummer: $telnr\nUitgave: $uitgave\n";
$EmailFooter="\nThis message was sent by: $FirstName from $REMOTE_ADDR If you feel that you
recieved this e-mail by accident please contact us at www.mijnbedrijf.nl";
$Message = $EmailBody.$EmailFooter;
mail($ToName." <".$ToEmail.">",$ToSubject, $Message, "From: ".$FirstName." <".$Email.">");
Print "_root.Mail.EmailStatus=Complete - Your mail has been sent";
?>
Maar deze stuurde nog wat terug naar het flash, dat hoeft van mij niet.
Het enige wat ik wil is dat die 7 veldjes verstuurd worden naar ons mailadres.
Ik heb al een hoop tutorials doorgeworstelt maar het is me nog niet gelukt. (heb ook nog nooit met php gewerkt dus)
Is er iemand zo vriendelijk die me kan helpen om de fouten eruit te halen uit het script/weet waar een ERG simpele php script te vinden is.