WIGG en $#% Casema op TV

Pagina: 1
Acties:

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
In de nieuwsbrief van de WIGG las ik het volgende:

WIGG EN CASEMA A.S. ZATERDAG OP TV IN KASSA!

Het is vrijwel zeker dat het Vara TV programma "KASSA!" aanstaande
zaterdag (11/11/2000) om 19.00 uur op NL 3 aandacht zal besteden aan de problemen met Casema. De WIGG zal in dit programma
life met Casema in discussie gaan.

Kunnen alle Casema slachtoffers zich weer ff ergeren aan het domme gelul van Casema bobo's
:(

Verwijderd

wouw dat word zekers kijken :-) :-)

snel eten want over een half uur begint het al :-(

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
nou was niet echt de moeite waard he ?

enige nieuwtje dat casema binnen 2 weken com21 gaat aanbieden. maarja beloven en doen zijn 2 totaal verschillende dingen bij casema.. com21 is wel leuk maar als je de prijs en prestatie vergelijkt met adsl dan is het nog steeds baggertraag en veeeelste duur. :(

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:46

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Wat ik ervan begreep is datze volgende week met 2 nieuwe pakketten komen en snelheidsgarantie gaan geven.

Hoe kan je nou als provider een 'garantie' geven op de snelheid??? I-net is nooit even snel

Sys Specs

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:30
ik heb het ook gezien.
Ik ben benieuwd hoe die pakketten er uit gaan zien. als ze sucken. stap ik toch maar over op mxstream

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 11:16

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

als ik het goed begrepen heb, moet je als je com21 krijgt een verklaring ondertekenen, dat je maximale snelheid 6 Kb word. Maar let op, dit word dan wel "gegarandeerd"?

Ik geloof het niet echt meer.....

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Verwijderd

ik heb nix getekend bij die com21 maar wel 6kb/s stabiel, dag en nacht (hij wordt dus afgeknepen want een download start op meer dan 50kb/s)
Pagina: 1