Waterblok+GlowMotion van Aquacomputer binnen, maar..........

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:36
Een van de flesjes lekt :(

Ik had dus 2 waterblokken en 2 van die flesjes besteld. maar toen ik eergisteren dit pakketje open maakte, zat een zo'n zakje met n flesje erin helemaal onder het oranje spul. ik dacht dat het gewoon aan het flesje lag, niet goed dicht oid. net ff schoongemaakt, blijft dat er aan de onderkant van t flesje een klein gaatje zit. Is dit nu het weer-terug-sturen en dan weer w88 op een nieuwe waard? ik heb dik 4 gewacht op dat ding.... :(

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:10
tja, pech hebben, je kunt hem terugsturen maarja, zo duur is zon flesje toch niet :?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
kan je er geen plakbandje omheen doen?

voor zoiets een nieuwe bestellen vind ik beetje onzin

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• De_Bastaard
Ik ook eigenlijk, mja hij's voor 'n vriend van me, ik houd zelf de goede natuurlijk. duh >:)

• mowgli
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De_Bastaard schreef op 09 januari 2003 @ 11:40:
Ik ook eigenlijk, mja hij's voor 'n vriend van me, ik houd zelf de goede natuurlijk. duh >:)
vraag dan wat hij wil ;)

• De_Bastaard
Hij heeft niks te willen dacht ik =]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 20:58
Van je vrienden moet je het hebben......

TheS4ndm4n#1919

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 08:22

AcouSE

Swedish Chef

Stuur gewoon ff een mailtje met evt. een foto'tje van het zooitje. Met een beetje mazzel posten ze gewoon een nieuw flesje. Zo'n dingetje kost €3,49...

• De_Bastaard
Daarom, die prijs boeit me verder ook niet, alleen dat ik dan dalijk 4 weken moet wachten op dat flesje :7

Verwijderd

De_Bastaard schreef op 09 January 2003 @ 13:05:
Daarom, die prijs boeit me verder ook niet, alleen dat ik dan dalijk 4 weken moet wachten op dat flesje :7
perfectsystems heeft ook van die zooi om bij je water te gooien. En die levertijd is vast wel korter neem ik aan.

Verwijderd

Doe niet moeilijk en gebruik allebei uit het open flesje, hoeveel heb je er van nodig? Wat je overhoud is dan beter houdbaar.

• De_Bastaard
Nou dat flesje wat lek is, zit nog ver genoeg vol =]
Pagina: 1