ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Verwijderd
heb je een export gemaakt dan... als je dat gedaan hebt dan weet je zelf wel waar die staat...
Gewoon dus voor repair optie kiezen... wel daarna nog even programatuur opnieuw installeren.
Verwijderd
Het register van Windows NT 4/2K/XP staat in de %Winnt%\System32\Config directory als losse bestanden.
De enige back-up die aan wordt gemaakt is "Last known Good profile" (system.alt meen ik), maar daar heb je waarschijnlijk ook niet zoveel aan.
De beste optie is meestal om, vooraf, een kopie van het hardwareprofiel te maken voordat je systeemwijzigingen doorvoert. Achteraf heb je een probleem en moet je een repair gaan doen, wel met dezelfde SP versie als je installatie.
De enige back-up die aan wordt gemaakt is "Last known Good profile" (system.alt meen ik), maar daar heb je waarschijnlijk ook niet zoveel aan.
De beste optie is meestal om, vooraf, een kopie van het hardwareprofiel te maken voordat je systeemwijzigingen doorvoert. Achteraf heb je een probleem en moet je een repair gaan doen, wel met dezelfde SP versie als je installatie.
Verwijderd
last known good profile is erg handig... alleen zodra je inlogt in een "foute config" wordt dat je last known good profile... je hebt er dus alleen wat aan als je niet kan inloggen...