waar zet w2k zijn backup reg. neer

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Ik heb geen zin om de bak opnieuw op te zetten . Ergens is er gewoon iets fout gegaan in de registry. Vreemd genoeg precies nadat er eneneiwue cooler op is gezte.

Enige concrete vraag dus waar staat dat ding ook alweer.

onderstaande draad had dezelfdevraag, maar dan begint iedereen over een herinstalatie of een repair actie. Daar heb ik niks aan... wil graag de locatie weten....

c'est tout....
win2k crashed !!! hoe oude registry terug ?

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Verwijderd

heb je een export gemaakt dan... als je dat gedaan hebt dan weet je zelf wel waar die staat...

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Gewoon dus voor repair optie kiezen... wel daarna nog even programatuur opnieuw installeren.

Verwijderd

Het register van Windows NT 4/2K/XP staat in de %Winnt%\System32\Config directory als losse bestanden.

De enige back-up die aan wordt gemaakt is "Last known Good profile" (system.alt meen ik), maar daar heb je waarschijnlijk ook niet zoveel aan.

De beste optie is meestal om, vooraf, een kopie van het hardwareprofiel te maken voordat je systeemwijzigingen doorvoert. Achteraf heb je een probleem en moet je een repair gaan doen, wel met dezelfde SP versie als je installatie.

Verwijderd

last known good profile is erg handig... alleen zodra je inlogt in een "foute config" wordt dat je last known good profile... je hebt er dus alleen wat aan als je niet kan inloggen...