20*350ZO45°
KuruKuru Kururin vond ik echt een super vaag spel..
met een propellor door doolhoven heen.. hoe verzin je het
is deel 2 nou gewoon t zelfde?
met een propellor door doolhoven heen.. hoe verzin je het
is deel 2 nou gewoon t zelfde?
Bier, Whiskey en Metal!!
deel 1 was echt geweldig! ben nu deel2 aan het proberen.. deze krijgt zeker een plaatjse op m'n kaart
-
Vond weinig aan deel 1. Deel 2 lijkt me dus ook niet echt leuk. Maar goed voor ieder zijn soort spel he
als je het opstart krijg je ook dat coole zinnetje gezegt door zo'n japans vrouwtje "KURU KURU KURURIN" hehe ... het spel is trouwens wel moeilijk na een tijdje
Ik heb het spel nu 2 dagen gespeelt op mijn GBA, ik ben tot de conclusie gekomen dat er weinig aan veranderd is ten opzichte van Kur Kuru Kururin. De 4 grootste aanpassingen zijn:
Meer animaties/filmpjes bij de spelletjes.
Slechtere muziek (niet qua kwaliteit, maar qua originaliteit. De eerste uitgave was echt leuke muziek, nu een beetje saai.)
Extra spelletjes als afsluiting van een bepaalde wereld, gewoon zien, en je snapt wat ik bedoel.
Shortcuts, d.m.v. sleutels kun je terug naar een voorgaand veld, alwaar je een deur kunt openen met die sleutel, om buitenom de normale velden naar het einde te gaan.
Meer animaties/filmpjes bij de spelletjes.
Slechtere muziek (niet qua kwaliteit, maar qua originaliteit. De eerste uitgave was echt leuke muziek, nu een beetje saai.)
Extra spelletjes als afsluiting van een bepaalde wereld, gewoon zien, en je snapt wat ik bedoel.
Shortcuts, d.m.v. sleutels kun je terug naar een voorgaand veld, alwaar je een deur kunt openen met die sleutel, om buitenom de normale velden naar het einde te gaan.
20*350ZO45°
Opstartscherm:Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 17:51:
Pics/link?

Spelscherm:

Spelscherm:

Deur 1:

Deur 2:

Levelscherm (laatste veld):

Einde van level (ander spel):

Einde van level (ander spel):
20*350ZO45°
Pagina: 1