Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor mijn sportvereniging een betrouwbare (dus niet-gratis) SMS-gateway. Heeft iemand hiermee ervaring, hoe waren die of referenties? thx.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je bedoelt dus dat je van een website sms'jes kan versturen ?

Zou ej wat meer uitleg kunnen geven, wat je ermee wil doen.
Er zijn namelijk meerdere dingen die je zou kunnen doen, maar dit is dus afhankelijk van oa. om hoeveel sms'jes het gaat.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:55

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik heb een keertje wat uit lopen zoeken mbt het sturen van SMS-jes, maar de kosten die ermee zijn gemoeid zijn denk ik net iets te hoog gegrepen voor een sportvereniging. (was een bedrag met bijna 4 cijfers VOOR de komma per maand!). Tenzij je van plan bent om van die sms-jes te sturen waarvoor men per ontvangen bericht betaald natuurlijk.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• shlammod
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-10-2024

shlammod

dus.... enzo....

Misschien dat je hier info kunt vinden:
www.mobillion.nl

it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 14:50

WhiteDog

met zwarte hond

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om het toezendn van smsjes ivm wedstrijdschema of afgelastingen. We hebben ongeveer 900 man in de dbase zitten, dus als je 4 eurocent per bericht betaald, en dan wekelijks het persoonlijke wedstrijdschema smst, dan kom je op 900*0.04*4= 144 euro per maand, en dan keer vier, is nog geen 600 euro per maand en dat is prima op te brengen.

• Beatman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 15:05
Is www.smscity.nl niet wat? Hier kun je smsen voor 4 eurocent per bericht als je een heleboel credits tegelijk koopt. Je kunt ook naar groepen tegelijk smsen. Misschien kunnen ze nog een mooie afspraak met je maken.

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:07
www.silverstreet.nl

jong bedrijf met veel goede referenties!

ps.. je kunt van hun een code krijgen die je zo in je php site of zo kunt plakken.... ik heb ze zelf nog niet getest maar ga het zeer binnenkort wel doen!

[ Voor 56% gewijzigd door miel op 09-01-2003 22:15 ]

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

www.diafaan.nl

Perfect, werken er al lang mee.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Eerste offerte binnengekregen: de kosten:

1000 euro setup
200 euro abbo
3,5 eurocent per verstuurd bericht met een minimum afname van 550 euro per maand

550/3,5eurocent=15000 smsjes per maand

Jammer van die minimum afname :( :(

Verwijderd

smscity werkt zonder opstartkosten en alleen variabele kosten voor de SMS zelf (smscity.nl/business)

Verwijderd

Hoeveel smsjes wil je afnemen dan? Als het er niet overdreven veel zijn: Zijn denk ik heel wat bedrijven die al bij een van bovenstaande bedrijven een pakket hebben en je relatief goedkoop een aantal smsjes kunnen bieden dmv doorverkoop.

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11 18:00
www.brodos-sms.de

ben ik een bijzonder tevreden gebruiker van, zowel via de website als via het programma op mijn telefoon, wellicht dat ze ook iets hebben dat je kan koppelen aan je database....is trouwens ongeveer 2 cent per sms

Verwijderd

woot! gebruik gewoon http://www.4sms.biz/!! veel goedkoper!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Dericteur => Kun je met Brodos sms ook naar NL of BE sturen ? Kon dat nog niet zo snel vinden op de website.... ?

Verwijderd

Als het 2 cent is dan werken echt niet alle nederlandse provider, laat staan nummerbehoud

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Al eens hier gekeken: http://www.clickatell.com/ geen minimum afname, redelijke prijzen en naar belgië toe komen ze zeker aan.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Pagina: 1