hpt372+dvd speler

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 11:14
ik vroeg me af of dit mogelijk is, ik heb een abit kx333r, hing eerst 3schijven aan, 2 seagate (no problemo) en 1 ibm(problemen, systeem boote soms niet) dus ik de ibm op mijn gewone controller gehangen
nu moest dus de dvd speler er uit (dvd speler en cdspeler kunnen niet samen op 1 kabel, want daarvoor is de kabel te kort :( )
vroeg ik me dus af, is zon controller alleen goed voor HDD, of kan hij ook een dvd spelertje handelen

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:44
een stukje vanaf de site van highpoint: (www.highpoint-tech.com)
The HPT372 PCI Dual Channel Ultra DMA/ATA133 RAID Controller is designed for motherboard ATA RAID, complies with PCI2.2 Spec, and supports up to 133MB/Sec PCI data transfer rates. The HPT372 is fully backward compatible with all ATA devices - including Ultra DMA/ATA100,66, 33 and EIDE Fast ATA-2. The HPT 372 co-exists with a motherboard's standard IDE ports, adding two additional IDE controllers to the system.
Dat zou volgens mij moeten betekenen dat het gewoon ide cd/dvd-rom moet ondersteunen. ik zou zeggen, probeer het eens. Er kan volgens mij niets fout gaan, behalve dat ie misschien niet wil booten. :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Waarom heb je het überhaupt niet zélf uitgeprobeerd, Tweaker :?

Als het werkt, heb je mazzel. Want de meeste 3rd party IDE/RAID controllers moeten niks van ATAPI apparaten hebben, zie ook de FAQ B)

Dit topic is gesloten.