Die heeft ie volgens sommigen nog steeds thuis liggen. Hier is een paar dagen geleden ook een topic over geweest, maar die was nogal snel weer afgesloten, dus ik geef deze ook niet zo'n heel lang leven
[removed]
Hé redwing. Waar is die topic gebleven? Heb je daar nog een shortkutje naartoe? Ik kan dat hele verhaal van de blauwe niet volgen en wil graag weten wat er nou precies gebeurt is. Thankx
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Of Blauwe die blokjes nu wel of niet heeft, hij is in ieder geval niet van plan ze te flushen, dus DPC krijgt die blokjes sowieso niet.
Dit is een zinloze discussie en met steeds opnieuw openen van deze topic verspillen jullie idle-time die jullie koe goed zou kunnen gebruiken.
Dit is een zinloze discussie en met steeds opnieuw openen van deze topic verspillen jullie idle-time die jullie koe goed zou kunnen gebruiken.
Verwijderd
TwwT_Unexplained,
als het echt waar is praat eens met die blauwe verder heeft het weinig zin om hier verder over door te gaan.
hoe meer geziek hoe minder de kans op de blokjes.
Mo-Bees vindt dat een ieder zich druk moet maken over zijn eigen veestapel en moet zorgen voor een gezonde flush voor DPC.
Mo-Bees voor team GRAASLAND
als het echt waar is praat eens met die blauwe verder heeft het weinig zin om hier verder over door te gaan.
hoe meer geziek hoe minder de kans op de blokjes.
Mo-Bees vindt dat een ieder zich druk moet maken over zijn eigen veestapel en moet zorgen voor een gezonde flush voor DPC.
Mo-Bees voor team GRAASLAND
Nu je het weer over die jonge gaat hebben doe je precies wat ie wou: aandacht
hier laat ik et bij
hier laat ik et bij
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()