[iiyama] probleem met mijn 904u 19" vision master pro 452

Pagina: 1
Acties:

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ik heb al een mail gestuurd naar iiyama om mijn monitor na te laten kijken maar dat willen ze niet doen omdat de beeldbuis niet binnen garantie valt...

de monitor is 2 maanden oud en heeft na een maand haarscheurtjes aan de binnenkant van het glas gekregen, het komt niet door mij want aan de buitenkant is er niets te zien of te voelen,

hebben meer mensen hier last van is het "Gewoon iiyama" of moet ik toch door blijven zeuren

ik draai op 1600x1200@75 hz kaart zie sign :'(

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• bwiep
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

je hebt 3 jaar volledige garantie op een monitor hoor!!

Mij vision master pro 510 is nog steeds weg (ja al half jaar heen en weer) maar de fixen ze elke keer. Omdat hij flitste enzo. Zelfs al een keer nieuwe beeldbuis gehad door transportschade.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:52
anders moet je even terug gaan naar de winkel waar je hem vandaan hebt, gewoon over de balie heen gooien en roepen: hij doet het niet goed, er zitten scheurtjes in.
als je het bij een goede computer dealer hebt gekocht, maken ze er meestal niet zon probleem van en regelen hun de garantie.

zelf vind ik het wel knap dat je weet dat er aan de binnenkant haarscheurtjes zitten en niet aan de buitenkant, eerlijk gezegd kijk ik nooit zo vaak aan de binnenkant van mijn monitor.

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ja ok ik kijk ook niet zo vaak aan de binnenkant... maar het zit aan de binnenknt van het glas dus het is zichtbaar aan de buitenkant als eerst wat ik dacht condens, maar dat is het niet wat kou of warm maakt er geen verschil mee

terug naa de winkel kan ook niet want ik heb ze al gebeld(computerland) ze hebben gezegd dat k dan binnen 8 dagen had moeten komen maar toen had ik nog nergens last van...

dus ik ben bang dat ik er maar gewoon naar moet blijven kijken waar ik dus echt ruk geen zin in heb

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!