Q9450@3.52 - Gainward GTX295
Nee dit is niet echt het forum hiervoor..
Sowieso doet T.net niet aan requests voor reviews.. toch?
Sowieso doet T.net niet aan requests voor reviews.. toch?
Verwijderd
Wrom nie, als het een 'primeur' zou zijn en het is interessant genoeg is het toch wel de moeite om requests te overwegen?
Mja oke.. met ideeën komen is altijd goed, maar om nou echt iets aan te gaan vragen.. nee.
Hmmm.. meer heb ik eigenlijk niet te melden..
.
Hmmm.. meer heb ik eigenlijk niet te melden..
Het zit namelijk zo heb gisteren zo'n kaart gekocht:)
Q9450@3.52 - Gainward GTX295
Moet je ff mailen naar elsa of ze een kaartje naar tweakers willen sturen. Dan komt er vast en zeker ook een revieuw.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Als je een leuk informatief stukje erover schrijft, zie ik niet waarom T.net het niet zou willen plaatsen. Naar dit soort info ben ik iig erg benieuwd. Op voorwaarde dat het serieus en objectief benaderd wordt. Daar horen dan eigenlijk ook fatsoenlijke benchmarks bij. Misschien kan een admin met kennis van zaken contact met je opnemen en je advies geven (indien je dit nodig hebt) mbt hoe een review/benchmarks moeten worden opgezet. Mocht het allemaal op niets uitdraaien, dan zou ik (en waarschijnlijk velen met mij)het erg waarderen als je je ervaringen toch ergens hier neerzet. Ik werk nu met een ErazorX icm Maxtreme drivers (daardoor is het een verkapte Gloria II 32 Mb geworden
)in 3d software en ben erg benieuwd hoe die kaart van jouw presteert. Ik heb er nog nergens iets over gelezen (op wat cijfertjes van een tot Gloria III verbouwde Geforce 2 kaart na), dus...vertel!!!
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Pagina: 1