Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.
niet doen
</hint>
</hint>
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
IMHO sla je gewoon best het pad naar de afbeelding op, en niet de afbeelding zelf.
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
[tip]
Je kan beter een mooi scriptje(functie) maken om plaatjes toe te voegen in je site. Dit heb ik ook gedaan en het werkt makkelijk en snel(hangt natuurlijk ook van je provider af
). Je moet ervoor zorgen dat je ze dan kan ook kan bewerken, verwijderen.
[/tip]
Je kan beter een mooi scriptje(functie) maken om plaatjes toe te voegen in je site. Dit heb ik ook gedaan en het werkt makkelijk en snel(hangt natuurlijk ook van je provider af
[/tip]
Idd beter in je filesystem op slaan dan in MySQL. 't Maakt je database onnodig groot, en daarbij kunnen browsers nog wel 's moeite hebben met PHP'tjes die binaire (jpeg/gif/...) code uitpoepen.
edit:
offtopic:
oh, en het is obliged
oh, en het is obliged
[ Voor 12% gewijzigd door drm op 09-01-2003 10:25 ]
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Je moet je eigenlijk afvragen of een database sneller is in het benaderen van data dan een file systeem. Dit zal nooit het geval zijn. Alleen als je afbeelding (BLOB = Binary Large Object) kleiner is dan 64KB (extent= 8 pages x 8KB rows), dan past het op een data page (in sql server 7). De database overhead zal dan minimaal zijn en de snelheid van het file systeem benaderen.
Dus alleen voor kleine afbeeldingen is het ideaal wat betreft locatie en beveiliging.
Dus alleen voor kleine afbeeldingen is het ideaal wat betreft locatie en beveiliging.
Als je ongeveer je hele database in je geheugen gecached krijgt (Denk 4Gb gehuegen) moet het wel sneller zijn, maar inderdaad is het meestel onnodig om het zo op te lossen...
OKay ik zie er van af en doe het via het filesystem
thanx, B.
thanx, B.
Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.
Pagina: 1