Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Even ter uitleg niet dat je denkt van fuck ik ben ff flink genaaid
[ Voor 16% gewijzigd door Dark_M op 09-01-2003 08:20 ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
die ratings van de amd xp processors zijn, voor zover ik weet, marketing ter concurrentie met de intel
hier wat meer info http://www.onepc.net/inde...iew=docs&doc_id=96&page=2
Dit getuigt er van dat de 'ratings'-strategie die AMD gebruikt werkt. Mensen kopen immers zo'n ding in de waan dat ze bijvoorbeeld een 2,4 ghz kopen!!!
deze informatie gaat alleen over de allereerste P4 processors, de nieuwe zijn een stuk sneller dan hun AMD evenbeeldhier wat meer info http://www.onepc.net/inde...&doc_id=96&page=2
heeft AMD dan helemaal geen voordelen?
Nee AMD processors zijn vooral goedkoop!!!
[ Voor 48% gewijzigd door BovenHond op 09-01-2003 08:38 ]
Verwijderd
Mmmhh hij heeft wel een probleempje, de bios hoort namelijk aan te geven dat het een AXP 2400+ is.liosnel schreef op 09 januari 2003 @ 08:15:
je hebt geen probleem, een AMD Athlon XP 2400 draait namelijk inderdaad op 2 gHz
Topic starter: ik zou even mailen naar club3d, het is een nederlands bedrijf
http://www.club-3d.nl/index.php .
het is niet de bedoeling om een een intel/amd flamewar te beginnen.heeft AMD dan helemaal geen voordelen?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 08:51 ]
Jaa, ik weet zo onderhand wel dat een amd anders werkt dan een intel. Alleen herkent het moederbord de processor niet eens.
Het mailtje naar Club-3d is verstuurd, en ik ben op antwoord wachtende. Ik reply hun response wel naar deze topic.
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Ik durf mijn AXP2400+ best tegenover en P4-2,4 GHz te zetten in een benchmark hoorMatsu_matsu schreef op 09 January 2003 @ 08:34:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen nog steeds niet weten dat AMD processors op een andere (lagere) kloksnelheid draaien.
Dit getuigt er van dat de 'ratings'-strategie die AMD gebruikt werkt. Mensen kopen immers zo'n ding in de waan dat ze bijvoorbeeld een 2,4 ghz kopen!!!
deze informatie gaat alleen over de allereerste P4 processors, de nieuwe zijn een stuk sneller dan hun AMD evenbeeld
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Doe eerst even wat onderzoek voordat je dit soort onzin gaat uitkramen... Het is tegenwoordig gewoon een PERSOONLIJKE keus... Ze zijn allebei retesnel, retestabiel (ligt ook aan de gebruiker natuurlijk) en over het algemeen allebei betaalbaar. Dat staat vast. Waarom zou je zeggen dat er dan helemaal geen voordelen aan AMD zit ?Matsu_matsu schreef op 09 januari 2003 @ 08:34:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen nog steeds niet weten dat AMD processors op een andere (lagere) kloksnelheid draaien.
[...]
deze informatie gaat alleen over de allereerste P4 processors, de nieuwe zijn een stuk sneller dan hun AMD evenbeeld
heeft AMD dan helemaal geen voordelen?
Mijn AMD 2400+ loopt nu bijvoorbeeld op 13x178 waardoor 'ie 314 MHz sneller loopt dan 'ie zou moeten en door de hogere FSB krijgt 'ie nog eens een flinke boost... Ik wil de strijd wel aan met een P4 3,06GHz hoor...
En het is gewoon niet waar dat de huidige P4's sneller zijn dan de huidige XP's...
Misschien wel een van de grootste voordelen van AMD processortjes... De mogelijkheid van Multiplier Adjustment...
Voor de topicstarter hoef ik weinig meer te posten want het eerste antwoord was meteen al de juiste...
brooker >>> Een probleem heeft 'ie absoluut niet... Het gaat immers om de snelheid en niet om het naampje. Als 'ie nu 3dMark draait komt er in z'n results "unknown processor" te staan maar de score zal naar behoren zijn (als voorbeeldje). Ik vind het belangrijker dat de snelheid juist wordt gedetecteerd !
[ Voor 36% gewijzigd door KneoK op 09-01-2003 09:21 ]
Technische PMG FAQ
Lees de FAQ Forumgedrag ook (nog?) eens aandachtig door, iets wat je eigenlijk tijdens je registratie had moeten doen..
Dit topic is gesloten.
![]()