Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal vraagjes over de Nokia 6610.. Het toestel heb ik inmiddels al een aantal weken in mijn bezit en ben er zeer over te spreken! Echter, nu probeer ik een operator logo in kleur op het toestel te krijgen, maar dat lukt me maar niet! Via WAP heb ik een keer een kleur-operator logo gedownload, dus het moet kunnen lijkt mij!

Daarnaast ben ik opzoek naar een datakabel voor dit toestelletje, heeft iemand die dingen al gesignaleerd want in de meeste winkels staan ze je wazig aan te kijken als je uberhaupt al een 6610 hebt :?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Met het eerste kan ik je niet helpen, ik gebruik gewoon mooie achtergronden. ;)

En een datakabel heb ik gister besteld, hij is niet orgineel van nokia maar hier is hij te krijgen:
www.salesplaza.nl

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Het eerste kan helaas niet. Wachten maar op de nieuwe versie van Nokia PC Suite of een ander pakket.

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 09 januari 2003 @ 08:16:
En een datakabel heb ik gister besteld, hij is niet orgineel van nokia maar hier is hij te krijgen:
www.salesplaza.nl
Kun je ff een posting hier achterlaten als je hem hebt? Maakt mij opzich niet uit dat hij niet origineel is, maar de originele is USB en jij hebt hem parallel geloof ik.. Vraag me af of dan de Nokia software (PC Suite en de modem-drivers) dan wel werken!!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Ik heb de datakabel gisteren binnengekregen, en hij werkt (nog) niet met de PCSuite...

Hij installeert, maar zegt dat hij de kabel niet kan vinden (hij zoekt nl op USB poorten) en dan geef ik op dat hij in de COM2 zit, en dan installeert hij vrolijk verder. Alleen kan hij dan geen verbinding maken, welke poort je ook probeert....

Ik moet het nog proberen met logomanager, maar met PCSuite wil het bij mij (WinXP) niet werken...

PS - de originele kabel is ook een kabel die je via de POP-port aansluit, en deze gaat onder je accu... Ik weet niet of dat dezelfde connectors zijn... :?

[ Voor 16% gewijzigd door Garoth op 10-01-2003 09:04 ]

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

• Attilla
Garoth schreef op 10 January 2003 @ 09:03:
PS - de originele kabel is ook een kabel die je via de POP-port aansluit, en deze gaat onder je accu... Ik weet niet of dat dezelfde connectors zijn... :?
Nee dat zijn niet dezelfde connectors.
Dat zag ik dus ook toen ik hem gister binnen kreeg, ik dacht dat het wel een "neppe" was, maar dat je deze wel gewoon kon gebruiken met de Data Suite.

Er zijn genoeg andere dingen die je kan doen met deze datakabel, dus ik hou hem maar gewoon. Ik vind echter wel dat salesplaza dit erbij had kunnen zetten.

• Garoth
Hoe gebruik jij hem dan? Met LogoManager?

En kun je daar ook plaatjes en ringtones mee overgooien?

• Attilla
Garoth schreef op 10 January 2003 @ 09:29:
Hoe gebruik jij hem dan? Met LogoManager?

En kun je daar ook plaatjes en ringtones mee overgooien?
Ik heb hem nog niet gebruikt.
Ik zit namelijk onder linux en ik heb mijn serial poorten onder vmware nog niet aan het werk gekregen en daar had ik gister niet echt veel zin in om daar nog aan te gaan klooien.

Maar je kan volgens mij gewoon ringtones en plaatjes doen met logomanager.

• Garoth
Ah, dat zou mooi zijn...

Nu hopen dat het voor de rest ook werkt.... Maar dat zien we vanavond wel weer.
Eerst werken... :r

Verwijderd

Ik heb een headset voor m'n nokia 6610. Zodra ik m'n headset heb aangesloten zou ik graag dat m'n ringtone (knightrider theme) alleen via m'n headset gaat en niet ook nog eens via de telefoon. Heeft iemand enig idee welke instellingen ik moet veranderen om dit voor elkaar te krijgen

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 17:01:
Ik heb een headset voor m'n nokia 6610. Zodra ik m'n headset heb aangesloten zou ik graag dat m'n ringtone (knightrider theme) alleen via m'n headset gaat en niet ook nog eens via de telefoon. Heeft iemand enig idee welke instellingen ik moet veranderen om dit voor elkaar te krijgen
Ik neem aan dat dat ook wel in de handleiding staat...

http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/6610_nl1.pdf

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-02 13:44

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Nu hier toch een topic over is, ik vroeg me ook af, of voor de Nokia 6610 een batterij te verkrijgen is, waarin een dubbele simkaart kan. En eigenlijk ook hoe dat dan precies werkt. Kun je dan telefoontjes van beide simkaarten ontvangen?

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Verwijderd

Helaas staat daar niks in vermeld. Ik weet dat die optie er is. Ik heb het in het begin ooit gehad dat m'n ringtone wel via de headset ging maar niet via de telefoon. Je kan dan ook bijvoorbeeld je ringtones luisteren zonder dat men er in je omgeving last van heeft.

Verwijderd

Uiligheid schreef op 23 August 2003 @ 17:23:
Nu hier toch een topic over is, ik vroeg me ook af, of voor de Nokia 6610 een batterij te verkrijgen is, waarin een dubbele simkaart kan. En eigenlijk ook hoe dat dan precies werkt. Kun je dan telefoontjes van beide simkaarten ontvangen?
Bestaat dat sowieso dan een batterij voor 2 simkaarten?

• Uiligheid

Uiligheid

Heb net op salesplaza gekeken, en daar is wel een dual-sim oplossing beschikbaar voor een 6610, maar nu wil ik eigenlijk nog weten hoe dat precies werkt... Iemand die het weet?

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-02 21:42

Specht

Il Cuore Sportivo

Weet iemand of deze kabel goed werkt? Volgens Salesplaza zit er software bij, maar dat zegt natuurlijk nog helemaal niks.

Datakabel USB (MA-8620c) Nokia 5100/6100/6610/7210/7250 euro 29.00

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

• Juicy
  • Laatst online: 06:57
Uiligheid schreef op 23 August 2003 @ 17:26:
Heb net op salesplaza gekeken, en daar is wel een dual-sim oplossing beschikbaar voor een 6610, maar nu wil ik eigenlijk nog weten hoe dat precies werkt... Iemand die het weet?
Telefoon aan --> Sim A
Telefoon uit en waar aan --> Sim B

Om weer Sim A te krijgen uit en weer aan --> Sim A.

-

• Uiligheid

Uiligheid

Dat is dan mooi waardeloos... dan heb je er nog niet echt wat aan.. Jammer.

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-02 21:13

Allardie

AT..

wat had je gedacht dan? een extra menu in je telefoon waar je kan kiezen welke sim je gebruikt en welk netwerk dus? zo geavanceerd is het niet hoor voor 20 euro ;)

Verwijderd

Is het ook mogelijk op de nokia 6610 dat je je email synchroniseert vanuit outlook? Bestaat die optie hierop? Ik kan namelijk wel m'n agenda en taken synchroniseren.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 19:35 ]

• Uiligheid

Uiligheid

nee, volgens mij kan e-mail niet, immers, er zit geen standaard e-mail app op. Misschien dat het met een extra applicatie kan, maar ik betwijfel of die sync goed loopt.

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Kan je met de infrarood poort, precies hetzelfde doen als met een kabeltje?

• _Rayman_

_Rayman_

* klein schopje *

Verwijderd

Dennis2925 schreef op 24 August 2003 @ 14:08:
Kan je met de infrarood poort, precies hetzelfde doen als met een kabeltje?
Ja

Verwijderd

ik heb de datakabel (orgineel) bij de T For Telecom gezien weet niet hoeveel hij kost. Ik heb zelf vandaag mijn wap instellingen opgehaald en werkt perfect met operator logo's, kleuren plaatjes en polyphonetonen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 16:43 ]

Verwijderd

je kunt beter een USB-IR-kabel kopen. Dat werkt super. Ik hang de 6610 aan de laptop via de IR-poort. Even de goede snelhied instellen en het werkt perfect. Als je wil connecten leg je gewoon de gsm waarin je ff de IR-optie aanzet naast het IR-oog. En hop, verbinding...

Dual-sim accu's werken met een code dacht ik: je tikt een nummercode in op je gsm en hij switched..

• _Rayman_

_Rayman_

Verwijderd schreef op 26 augustus 2003 @ 13:51:
je kunt beter een USB-IR-kabel kopen. Dat werkt super. Ik hang de 6610 aan de laptop via de IR-poort. Even de goede snelhied instellen en het werkt perfect. Als je wil connecten leg je gewoon de gsm waarin je ff de IR-optie aanzet naast het IR-oog. En hop, verbinding...

Dual-sim accu's werken met een code dacht ik: je tikt een nummercode in op je gsm en hij switched..
Waarom beter een USB dan b.v. een seriele?
Niet dat ik 1 van die beide wil (ik heb alleen een module nodig, derrest zit op mobo). Maar gewoon omdat ik het verschil wil weten in werking.

[ Voor 3% gewijzigd door _Rayman_ op 26-08-2003 20:47 ]

Verwijderd

Ik weet niet of er IR-serieel is... USB werkt super: inprikken, werken... Onder Xp dan...
Pagina: 1