geeeeeeeeeeez........ ik ben eigenlijk een beetje jaloers, aangezien kpn me na 4 weken nog steeds geen nieuw modem heeft opgestuurd
. Hij zal hier vast wel geupgrade zijn, maar ze zijn na mijn abbonement afloop wel een klant kwijt, ik blijf echt niet bij die stelletje klootzakken. En maar zeggen van ja meneer: hij word vandaag opgestuurd al 3 weken lang STELLETJE HUFTERS
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Adminbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1" color="red">Doe 's ff een beetje rustig zeg
Dit soort inhoudloze reacties worden in I&T *niet* op prijs gesteld, en voor de flame krijg je een officiële waarschuwing.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
GOVVER DE GOVVER!!!
SORRY!!!
MAAR DIT IZ NIET MIJN REACTIE!!!
IEMAND ZIT VIA MIJN USERNAME TE REPLIEN!!!
MIJN EXCUSES!!!
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Adminbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1" color="red">Doe 's ff een beetje rustig zeg
Dit soort inhoudloze reacties worden in I&T *niet* op prijs gesteld, en voor de flame krijg je een officiële waarschuwing.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
GOVVER DE GOVVER!!!
SORRY!!!
MAAR DIT IZ NIET MIJN REACTIE!!!
IEMAND ZIT VIA MIJN USERNAME TE REPLIEN!!!
MIJN EXCUSES!!!
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 18:14 ]