Daar ik over een redelijke collectie MP3's op DVD beschik vroeg ik mij of er al een autoradio bestaat die dit medium ondersteunt. Ik heb het net afgeschuimd maar vond nergens een concrete autoradio. Wel veel draagbare toestellen. Nu vraag ik mij af of iemand al een gerucht heeft opgevangen van de gerenomeerde merken wanneer zij zo een toestel gaan uitbrengen. Kunnen deze radios of de huidige draagbare toestellen ook mp3's lezen als deze in een directory staan ipv de root?
ja. maar niet met een dvd-speler er in.
misschien kan je beter eens kijken naar navigatiesystemen. die hebben vaak een dvd speler. wie weet is er ook eentje die mp3 leest.
misschien kan je beter eens kijken naar navigatiesystemen. die hebben vaak een dvd speler. wie weet is er ook eentje die mp3 leest.
ok heb alles eens nagekeken van wat jullie me aanraden en be wachtend op een mail van carmedia maar tot nu toe niets te vinden. Ben wat voorbarig geweest denk ik.
Ik heb bij de kijkshop een auto DVD/MP3 speler gezien van het merk Marquant.
Het is geen topmerk, maar wel leuk om mee te spelen.
Er wordt een los display bij geleverd die tijds het afspelen van mp3 een soort van stroboscoop laat zien (net als bv winamp).
Het is geen topmerk, maar wel leuk om mee te spelen.
Er wordt een los display bij geleverd die tijds het afspelen van mp3 een soort van stroboscoop laat zien (net als bv winamp).
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
pioneer komt binnenkort met een headunit met DVD speler (dus in de radio) ik weet nur nicht of deze ook MP3's kan afspelen.
-edit-
oh hier:
http://www.pioneer.nl/nl/...d=1669&taxonomy_id=25-110
staat nog steeds nix bij over MP3. Wel mpeg 1 en 2, dus MP3 (mpeg 1- layer 3) zou een kleine moeite moeten zijn.
-edit-
-edit-
oh hier:
http://www.pioneer.nl/nl/...d=1669&taxonomy_id=25-110
staat nog steeds nix bij over MP3. Wel mpeg 1 en 2, dus MP3 (mpeg 1- layer 3) zou een kleine moeite moeten zijn.
-edit-
[ Voor 50% gewijzigd door nixan op 11-01-2003 16:16 ]
where is my car?
jezus!
www.kijkshop.nl en zie verder auto en hifi!
Daar staat een keurig systeempje met een 1337 LCD schempie van formaat voor € 349,-
www.kijkshop.nl en zie verder auto en hifi!
Daar staat een keurig systeempje met een 1337 LCD schempie van formaat voor € 349,-
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
De mail die ik van Carmedia heb gekregen (zij zullen het wel weten zekers?!) :
>Geachte heer,
>
>Nee helaas zijn dergelijke radio's niet verkrijgbaar er is wel een
>multimededia unit met DVD en MP3 de Clarion VRX928RVD kosten Euro 2449,-
>
>Met vriendelijke groeten,
>Carmedia
Die pioneer van nixan gaat wel de goede richting uit alleen staat er inderdaad nog niets bij van mp3...
Op de kijkshop is helemaal niets te vinden.
>Geachte heer,
>
>Nee helaas zijn dergelijke radio's niet verkrijgbaar er is wel een
>multimededia unit met DVD en MP3 de Clarion VRX928RVD kosten Euro 2449,-
>
>Met vriendelijke groeten,
>Carmedia
Die pioneer van nixan gaat wel de goede richting uit alleen staat er inderdaad nog niets bij van mp3...
Op de kijkshop is helemaal niets te vinden.
Kijken is echt moeilijk he ??
1. Ga naar http://www.kijkshop.nl
2. klik op Beeld en Geluid (links in het menu)
3. klik op Car Audio
4. De eerste die je ziet is de DVD/MP3 speler.
369 euro !!
1. Ga naar http://www.kijkshop.nl
2. klik op Beeld en Geluid (links in het menu)
3. klik op Car Audio
4. De eerste die je ziet is de DVD/MP3 speler.
369 euro !!
[ Voor 61% gewijzigd door speedme op 13-01-2003 10:17 ]
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
speedme klopt maar ik zoek eigenlijk een lostaande unit zoals de meeste mp3-cd spelers zonder videotoestanden e.d. en lcd scherm... en ik vind de url van de homepage van marquant niet heb jij die soms?
marquant wil je niet, geloof me.
De chroomverf valt er al af als je er hard naar kijkt.
De chroomverf valt er al af als je er hard naar kijkt.
where is my car?
Pagina: 1