iiyama hm703UTA vmpro 413 verkleint beeld

Pagina: 1
Acties:

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Net 2 dagen nu mn nieuwe monitor binnen, iiyama vision master pro 413.

Gelijk aangesloten natuurlijk, ik kijken, mmh gele vlek links in beeld. Ik dacht naja laat eerst maar is een paar uur staan zonder stroom, misschien trek dat wel weg.

Na een aantal uur weer aangesloten, ongeveer half uur aan laten staan, nog maar eens kijken. Gele vlek als goed als weg, minimaal zichtbaar nog, niet ernstig.

2 dagen beetje met de instellingen kloten, beeld rechtzetten enzo, ik dacht ziet er goed uit. Mooi strak beeld en recht allemaal.

Maar nu vanmorgen (en de hele dag) zie ik dat links de hele rand van boven tot onder een beetje verkort word. Als je het beeld van links naar rechts verschuift, of de andere kant op, worden bv die desktop icoontjes gewoon kleiner, en vet verneukt beeld! Aan de rechterkant is er niets aan de hand.

Ook lopen verticale lijnen aan de linkerkant van het scherm ook scheef naar rechts af.

Ook zag ik bij het uitpakken van mijn nieuwe (!) monitor dat bovenop een lichte kras zit. Op de behuizing zeg maar.

Wat moet ik doen? Omruilen met de winkel? Teleplan bellen? iiyama bellen?

Wat is trouwens een garantiekaartnummer? Voor online registratie heb je die nodig.
Ik kreeg bij aankoop alleen mijn garantiebewijs (aankoopbon) van de winkel en in de doos zit zon blauw boekje van iiyama..

:( ik ben echt niet blij..

Zou ik van de winkel kunnen eisen dat ze em om moeten ruilen ofzo? Want ik heb niet zon zin in teleplan, ben je je monitor gewoon x aantal dagen kwijt enzo..

Divide and conquer.

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik heb net de winkel gebeld. Ze komen hem zometeen ophalen en nemen een ander exemplaar mee. Heel netjes van ze! Hopen dat die wel goed is.. Maar ik heb goede hoop. :)

Divide and conquer.

Verwijderd

Welkom in de wondere wereld van Iiyama service...hopelijk gaat het bij jou wel goed, de meeste posters hier hebben niet zulke bijzonder goede ervaringen met de ondersteuning bij die schermen.