Philips Vesta Pro.
En je hoeft je topic niet zo aan te kleden met die streepjes hoor, wie zien het zo ook wel.
En je hoeft je topic niet zo aan te kleden met die streepjes hoor, wie zien het zo ook wel.
Hehe, ik hep net gistur oowk un nieuwe besteld, en jaja, die philips, ken iemand die die oowk heeft en is best vet ding...
kope dus...
kope dus...
I see dead pixels...
ja! philips... maar dan zou ik wel eventjes wachten op de nieuwe ToUCam-serie van Philips...
Die Toucams kunnen best goed zijn ik vind ze alleen wel erg lelijk.
Doe mij maar m'n gestroomlijnde hogesnelheids-ei, ik vind 'm er echt relaxt uitzien
(Philips Vesta Pro).
Doe mij maar m'n gestroomlijnde hogesnelheids-ei, ik vind 'm er echt relaxt uitzien
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Anders gebruik je de search een keer voordat je iets vraagt........
Ik ben toch malle pietje niet!
Creative Webcam GO+
of de
Creative Webcamm+
Leuke Dingetjes
of de
Creative Webcamm+
Leuke Dingetjes
Philips Roeleert... in ieder geval met die webcams....
als je intresse heb
ik heb nog een phillips vesta pro liggen die ik niet meer gebruikt
ik heb nog een phillips vesta pro liggen die ik niet meer gebruikt
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
ken, wa motje dur voor hebbe?
I see dead pixels...
Verwijderd
hmmpf ik heb alleen maar troubles met zo'n philips webcam.
Volgens mij is een kodak een betere keus
Volgens mij is een kodak een betere keus
Verwijderd
Philips Vesta Pro!
Die ga ik namelijk ook halen. Is technich gezien een van de betere. Deze kan 30 fps draaien en dat zowel op de laagste als de hoogste resolutie (640 x 480). Hij kost rond de 180 piek, wat dus erg goedkoop is voor zo'n webcam.
De Creative Webcam Go Plus is wat minder qua prestaties:
Up to 30 frames per sec at 352x288 resolution. Up to 15 frames per sec at 640x480 resolution.
En deze kost ook nog eens meer dan 300 piek. Enig voordeel van de webcam Go Plus is dat je hem als digitale camera kan meenemen om plaatjes mee te schieten.
Die ga ik namelijk ook halen. Is technich gezien een van de betere. Deze kan 30 fps draaien en dat zowel op de laagste als de hoogste resolutie (640 x 480). Hij kost rond de 180 piek, wat dus erg goedkoop is voor zo'n webcam.
De Creative Webcam Go Plus is wat minder qua prestaties:
Up to 30 frames per sec at 352x288 resolution. Up to 15 frames per sec at 640x480 resolution.
En deze kost ook nog eens meer dan 300 piek. Enig voordeel van de webcam Go Plus is dat je hem als digitale camera kan meenemen om plaatjes mee te schieten.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 12:44 schreef jotheman het volgende:
ken, wa motje dur voor hebbe?[/quote]100 piek
nieuw prijs was 190 en ik heb hem maar weinig gebruikt
ken, wa motje dur voor hebbe?[/quote]100 piek
nieuw prijs was 190 en ik heb hem maar weinig gebruikt
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Mwah, ik ken un nieuwe krijge voor 120 dus helaas, tnx ennyweej
I see dead pixels...
Welke nieuwe voor f120?
Een vesta PRO?
Koop in ieder geval NOOOOOOOOOOOOOIT de vesta fun
Een vesta PRO?
Koop in ieder geval NOOOOOOOOOOOOOIT de vesta fun
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 17:45 schreef The Legend het volgende:
Anders gebruik je de search een keer voordat je iets vraagt........[/quote]duh... die search werkt toch maar halfbakken... kunt niet eens zoeken in message zelf
Anders gebruik je de search een keer voordat je iets vraagt........[/quote]duh... die search werkt toch maar halfbakken... kunt niet eens zoeken in message zelf
nope
WOW, 120 piek voor een nieuwe Vesta Pro? Waar dan wel? Deel die kennis ff met je medetweakers
.
onno.dhs.org/NSearch/SearchServlet?theme=got
edit:
bloody, da's waar, maar als je deze neemt, kom je een heel eind
bloody, da's waar, maar als je deze neemt, kom je een heel eind
onno.dhs.org/NSearch/SearchServlet?theme=got
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Ken, heb je dat ding nog ?
Ik wil hem wel van je kopen voor 100,-.
Mail me effe ok ?
Mail me effe ok ?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 14:01 schreef Serum het volgende:
Mail me effe ok ?[/quote]ja ik heb hem nog
wat is jou email adres??
mail anders mij maar effe
wing@wing.tmfweb.nl
Mail me effe ok ?[/quote]ja ik heb hem nog
wat is jou email adres??
mail anders mij maar effe
wing@wing.tmfweb.nl