Trekontlasting RJ11 / RJ12

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Boudi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 00:41

Boudi

Always Coca Cola

Topicstarter
Ik ben op zoek naar trekontlastingen voor een RJ11/RJ12 stekker... bestaan deze? Zo ja: waar kan ik ze krijgen? Google geeft me alleen maar sites met trekontlastingen voor RJ45 en die zijn denk ik te groot...

Met of zonder mayonaise?

• Boudi

Boudi

Always Coca Cola

Topicstarter
Can I take this as a no??

:)

Met of zonder mayonaise?

Verwijderd

In de RJ45 zit normaal gesproken al een trekontlaster. Een plastic brugje dat je omlaag knijpt. Voor de kleinere krachten dus... (RJ11 zelfde verhaal).

• Boudi

Boudi

Always Coca Cola

Topicstarter
Ik bedoel dus die plastic omhulseltjes, om de daadwerkelijke plug heen, niet dat plasticje op de plug wat je in moet drukken om de stekker uit de muur/modem/patchpanel/NIC/whatever te trekken....

plug == connector? is misschien een betere naam? ik bedoel ermee iig het gedeelte wat je moet knijpen, en ik zoek dus die plasticjes die daar weer omheen kunnen...

Met of zonder mayonaise?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Volgens mij is dat geen trekontlasting maar bescherming van het clipje waarmee je de stekker weer los kunt halen.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

Dat is inderdaad een "thule" en geen trekontlasting.

Verwijderd

Precies.... En die zijn los te koop bij de betere electronica zaak... Thules dus...

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Ik heb ze overigens nooit los gezien voor RJ11. Kan ook niet, want in tegenstelling tot een RJ45 connector heeft een RJ11 connector geen deel wat uit de socket blijft steken, en waar je een tule omheen zou kunnen doen. De enige kabels waarbij ik iets dergelijks heb gezien zijn kabels met aangegoten RJ11 connectoren.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 20:06:
In de RJ45 zit normaal gesproken al een trekontlaster. Een plastic brugje dat je omlaag knijpt. Voor de kleinere krachten dus... (RJ11 zelfde verhaal).
Precies ja, bij het aanknijpen van de RJ11 connector druk je de pennetjes en een plastic wigje op de mantel.

De tule heeft alleen zin als trekontlasting als ie er affabriek op zit, of je moet hem heel goed vastplakken ofzo......
Pagina: 1