Toon posts:

Hoe stel ik m'n koetjes in als systemservice

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou ik graag willen weten. Als ik dat doe dan kan ik het ook op de bak van m'n pa en m'n broertje zetten. Ik heb namelijk begrepen dat als je ze als systemservice installeerd dat je dan niet kan zien dat ze draaien. Help me for more wu's.

Verwijderd

Topicstarter
In windows dus he. Voor alle duidelijkheid.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

dnetc -install

in de logdile.txt kun je zien hoeveel je hebt gedraait

Join TeamBVD!

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

eeej Blimmie,

Moet dat niet dogpile.sex zijn??

(offeh, logfile.txt)

:+ onderbroekenlol

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

WHAAAA!! Goeie!! :+

Verwijderd

Ok. Hebbik vandeweek ergens gedaan. Maar als ik kijk naar de CPU-usage zegt ie hooguit 70%? En bij een kennis doet ie dan tussen de 45% en 85% switchend. Hoe the F*ck krijg ik 'm 100% draaien?

Owja, het is een P60 straalkachel, maar toch.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Andy,
ik haal die Usenet-groepen ook altijd door elkaar....

alt.moohmoohmoohblackandwhitecow

Join TeamBVD!

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

hehehehe

volgens mij heb jij (net als ik) door veelvuldig gebruik van het toetsenbord, gewoon afgeplatte vingertoppen gekregen.

Sinds ik met mijn tenen heb leren tiepen gaat het een stuk beter...... (aanrader)

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Pagina: 1