Verwijderd

Topicstarter
aangezien nokia altijd aardig frontjes wissel geil is, en ik de front van mn 7650 een beetje stuk heb, wil ik graag weten of iemand weet of er losse frontjes voor de 7650 te koop zijn?

ik heb het zilveren randje rond de display een beetje geschaaft, kan het wel spuiten of bijlakken, maar ben bang dat ik de display dan ook mee verf...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:57
Dacht niet dat het de frontjes betreft zoals ze dat bij de 5110 3210 3310 3330, etc
Je kan uiteraard het frontje vervangen, maar dat zul je zelf moeten doen, door hem los te schroeven, en de huidige vervangen...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

schop naar IT

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Nope als je dit mag geloven: Does the Nokia 7650 phone have Xpress-on™ covers?

Maar misschien in een nokia center kunnen ze het fixen.

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Edit: Oeps, dat was de vraag niet. :+

[ Voor 97% gewijzigd door eNaSnI op 09-01-2003 15:28 ]

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb wel een blauwe gezien, plus dat rare plaatje met dat vies-blauwe Ben-plastic.
Zou me niets verbazen als er binnen een week of 2 ineens 7650's gaan opduiken in andere kleuren (dat zijn nog geen wisselbare frontjes, maar je krijgt toch meer keuze).

Hoe eenvoudig is het eigenlijk om die behuizing open te 'breken'? Zou wel stoer zijn wanneer je dat tenminste in een kleur kan spuiten die je zelf ook ziet zitten... Beetje case-modden dus, iedereen heeft anders dezelfde rare groene versie.

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:29
epoman schreef op 09 January 2003 @ 15:31:
Ik heb wel een blauwe gezien, plus dat rare plaatje met dat vies-blauwe Ben-plastic.
Zou me niets verbazen als er binnen een week of 2 ineens 7650's gaan opduiken in andere kleuren (dat zijn nog geen wisselbare frontjes, maar je krijgt toch meer keuze).
Hoe bedoel je een blauwe?
Op dat kleine foto'tje , of ook in het echt?

American Express vraagbaak

• epoman
  • Niet online
Aan de tekst op het schermpje te zien is dit bedoeld voor de aziatische markt, maar ik vind het te overtuigend voor een edit.
Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/newslist/2002/September/images/blau.jpg

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:29
Dat Frontje vind ik nog best knap!

Maar ik ben dus bang dat Ben het zwarte glas gedeelte gaat leveren met Ben Blauwe en Ben logo.

Dan is die vreselijk lelijk.

http://www.geocities.com/pias78/

[ Voor 10% gewijzigd door Stinger_Ventura op 09-01-2003 16:09 ]

American Express vraagbaak

Verwijderd

Topicstarter
1st) my bad, dat ie in het verkeerde onderdeel stond :?

heb al eens gekeken of er een schroevendraaier onder past... wordt wel link volgens mij... heb ook niet veel zin om hem eigenlijk te slopen...

misschien idd eens kijken bij servicecenter ja..

ff heel wat anders:

heb dutchtone abo met dat nieuwe extended abo (email etc...)

maar nu kan ik met geen mogelijkheid bij mn email komen..

kan ook geen pics versturen van mn foon naar een ander e-mail adres...

heb al gekeken bij de support van dutchtone, maar in het voorbeeld daar hebben ze het over Wannadoo en ik heb @home...

ff een korte samenvatting hoe het op de site staat:

- Klik op de menu knop, links van de joystick
- Ga naar berichten en druk op de joystick om te selecteren
- Klik op opties
- Ga naar instellingen en druk op de joystick om te selecteren
- Ga naar e-mail en druk op de joystick om te selecteren
- Kies voor mailboxen en druk op de joystick om te selecteren
- Klik op opties.
- Kies voor nieuwe mailbox en druk op de joystick om te selecteren. Vul vervolgens het volgende in:

Mailboxnaam: [voorbeeld] wanadoo
Toegangsprofiel In gebruik: internet
Mijn email-adres: [voorbeeld] piet.jansen@wanadoo.nl
Server uitg. mail: [voorbeeld van een wanadoo-mailbox] smtp.wanadoo.nl.
Bericht verzenden meteen of bij volgende
Kopie naar mij: nee of ja
Handtek. opnemen: nee of ja
Gebruikersnaam: [vul je e-mail gebruikersnaam in]
Wachtwoord: [vul het wachtwoord in dat je toegang geeft tot je mailbox]
Server inkom. mail: [voorbeeld van een wanadoo mailbox] pop.wanadoo.nl.
Mailboxtype: POP3
Beveiliging: Uit
Berichtkop. ophalen: alles of door gebruiker gedefinieerd

nu heb ik deze instellingen precies overgenomen, alleen doet ie het dan nog niet.. hij is wel bezig verbinding te maken met mn mailbox, maar er gebeurt nix.

kan dit nu niet met een @home mail adres? of zie ik iets heel kleins over het hoofd..

GPRS instellingen zijn verder wel goed, I-net enzo werkt ook wel, alleen mailbox en pix verzenden doet het niet...

_/-\o_ to the 1 who can help me ;)

• epoman
  • Niet online
Stinger_Ventura schreef op 09 januari 2003 @ 16:08:
Dat Frontje vind ik nog best knap!

Maar ik ben dus bang dat Ben het zwarte glas gedeelte gaat leveren met Ben Blauwe en Ben logo.

Dan is die vreselijk lelijk.

http://www.geocities.com/pias78/
En ik heb eindelijk een site gevonden waar meer foto's op staan van die blauwe die ik al eerder gepost heb: hier
offtopic:
Mocht dat ding van Ben echt waar zijn, dan vind ik het op zich nog wel eerlijk ook...
Iedereen die zich blauw (:+) betaald aan zo'n telefoon bij andere providers, krijgt wat hij/zij mag verwachten. En de mensen die minder (of niet) willen betalen, krijgen iets dat een beetje afwijkt. Gaat met alles zo (auto's, pc's, etc.). Zou voor de Ben-fans geen probleem mogen zijn, want ze betalen minder voor iets dat in feite precies hetzelfde is/kan, en voor de overige kopers een beetje meer voldoening voor al het geld dat ze uitgeven.

Ik moet er zelf wel bij zeggen, als het waar is, dat ik dit de allerslimste zet van Ben ooit vind. Neem één van de meest populaire toestellen van dit moment, doe daar een simlock op, geef het (bijna) gratis aan je klanten en maak het vervolgens volledig oninteressant voor mensen om die simlock er weer uit te halen.
Natuurlijk zijn er altijd mensen die best met een lelijke 7650 zonder simlock willen rondlopen (het is nog steeds een 7650), maar om het op deze wijze aan te pakken ipv er zo'n stom operator-logootje er op drukken: _/-\o_ .

Btw.: dit is niet lullig bedoeld voor iedereen die nu vol afgrijzen op zijn toestel zit te wachten, ik zou er zelf ook niet vrolijk van worden als ik zoiets te horen/zien kreeg. Is slechts mijn mening.

[ Voor 7% gewijzigd door epoman op 09-01-2003 20:08 ]

• epoman
  • Niet online
Zo haal je dus een 7650 uit elkaar:
http://www.greatcn.com/phone/nokia/7650/01/index.htm

Mijn 'Aziatisch' is helaas niet zo best, maar je hebt er weinig gereedschap bij nodig...
Afbeeldingslocatie: http://www.greatcn.com/phone/nokia/7650/01/03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.greatcn.com/phone/nokia/7650/01/05.jpg

Verwijderd

Topicstarter
any1 over de internet instellingen????
Pagina: 1