Ik heb een modalless dialog, dit is mijn hoofddialog, gemaakt met CreateDialog vanuit een resource template. Bij het selecteren van een menuoptie wordt een andere, modal dialog, aangemaakt en getoond. Als deze dialog wordt gesloten door een klik op ok of cancel zou de hoofddialog weer actief moeten worden, maar dit is echter niet het geval. De dialog blijft disabled, en wordt bovendien ook nog eens geminimized zodra de modal dialog sluit (door een aanroep naar EndDialog ())
Met EnableWindow () kan de dialog wel weer worden enabled, maar hij blijft geminimalizeerd. Een ShowWindow () met als parameter SW_SHOW of SW_RESTORE helpt ook niet. Maar goed, dat is verder ook niet belangrijk, wat ik wil weten is waarom de dialog in hemelsnaam op disabled blijft staan, en bovendien geminimalizeert wordt als de andere dialog sluit
Is er misschien iets dat ik over het hoofd zie? Misschien is de dialog nog niet voldoende opgeruimd of iets dergelijks? De MSDN vertelt me dat een aanroep naar EndDialog () toch voldoende moet zijn. Weet iemand wat er aan de hand is?
Met EnableWindow () kan de dialog wel weer worden enabled, maar hij blijft geminimalizeerd. Een ShowWindow () met als parameter SW_SHOW of SW_RESTORE helpt ook niet. Maar goed, dat is verder ook niet belangrijk, wat ik wil weten is waarom de dialog in hemelsnaam op disabled blijft staan, en bovendien geminimalizeert wordt als de andere dialog sluit
Is er misschien iets dat ik over het hoofd zie? Misschien is de dialog nog niet voldoende opgeruimd of iets dergelijks? De MSDN vertelt me dat een aanroep naar EndDialog () toch voldoende moet zijn. Weet iemand wat er aan de hand is?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.