Toon posts:

[WinME] IE start auto bij boot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn laptop draai ik WinME, en IE start daar automatisch op als ik opstart.. hoe schakel ik dit uit? Hij zoekt overigens niet naar een pagina want hij staat op about:blank

edit: msconfig ook al gedaan en alles uitgeschakeld.. werkt niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 23:07 ]

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

In het mapje opstarten al gekeken?
Start -> Programma`s -> Opstarten

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Controleer je PC eens op spyware... Op download.com kun je ad-aware downloaden, dat programma zal alle spyware van je systeem verwijderen. Ik denk dat je daarna van je probleem verlost bent :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Proest... ik zag dit topic en dacht: waar gaat dit over... auto... boot... wat heeft WinMe in hemelsnaam te maken met vervoermiddelen??? :)

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:14

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Dat je Win Me net zo goed onder je autoband kan leggen bv onder mijn toettoet Haha en dan een Burnout maken met 450PK. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Viking Kvinne op 09-01-2003 10:00 ]

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 21:40
Viking Kvinne schreef op 09 January 2003 @ 09:59:
Dat je Win Me net zo goed onder je autoband kan leggen bv onder mijn toettoet Haha en dan een Burnout maken met 450PK. _/-\o_
Waarom altijd dat geflame op ME? Ik draai al ruim een jaar met ME en heb dus echt in totaal maar 3 keer een blauw scherm gehad. Het draait zo stabiel.

Ben toch benieuwd wat nu de argumenten zijn dat ME niks is.

Verwijderd

*OFFTOPIC
Volgens mij heeft dit niks meer te maken met de vraag...
[EDIT]
Denk ook dat het spyware is. Misschien Kazaa geïnstalleerd? Tip: down KazaaLite op kazaalite.com. Down voor de extra ook XP-antispy. is volgens mij wel te vinden op webattack.com

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 10:08 . Reden: Reactie vergeten... Tja ]

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 21:40
Ik zou idd zoals al eerder is gezegd hier dat je Ad aware er is op los moet laten.

• Viking Kvinne

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Artwido schreef op 09 januari 2003 @ 10:03:
[...]

Waarom altijd dat geflame op ME? Ik draai al ruim een jaar met ME en heb dus echt in totaal maar 3 keer een blauw scherm gehad. Het draait zo stabiel.

Ben toch benieuwd wat nu de argumenten zijn dat ME niks is.
Omdat WinMe maar een snel tussendoortje/tegenHANGertje van Win2000 was en toen Me op de markt kwam was er al snel Windows Whistler die de ronde deed(XP).Dus vandaar _/-\o_

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

• Han
  • Niet online

Han

Viking Kvinne schreef op 09 January 2003 @ 11:34:
Omdat WinMe maar een snel tussendoortje/tegenHANGertje van Win2000 was en toen Me op de markt kwam was er al snel Windows Whistler die de ronde deed(XP).Dus vandaar _/-\o_
En daarom is het niks? Beetje kromme redenatie... Mensen die klagen over Windows ME hebben zich absoluut niet verdiept in het OS. Het is prima te tweaken, compleet naar je hand te zetten en draait op een goed systeem zeer stabiel. Vaak hoor je de opmerking 'ME is brak, ik draai gewoon weer Win98'... Mjah, ME is Win98, maar dan met meer tweak mogelijkheden, drivers en meer optie's....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
en meer optie's....
Alsof je daar altijd blij van wordt, geef mij maar een simpel OS, toeters en bellen zoek ik zelf wel uit... (IMHO)

Maar even een vraag aan de topic starter, wat wordt er bij het opstarten allemaal geladen.
(Als je CTR-ALT-DEL doet, welke progsels staan daar allemaal na een boot)

• Viking Kvinne

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

'tis maar wat je lekker vind dus...... maar even goeie vrienden verder? Ik vond Me wel een verbetering tov 98se maar Whistler was net ff mooier en XP stabieler (in 2 jaar tijd nooit gecrashed)(of het moet aan XP pro Corp Edit liggen)

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 08:53

tweakerbee

dus..?

WinME en Win98 zijn allebei niet zulke geweldige OS'en. Je moet voor een beetje serieuze stabiliteit echt naar de NT kernel grijpen. Fantastisch overigens dat MS dat ook inzag, en dus de consument ook gebruik laten maken van het veel betere product.

Topicstarter: Check je registry HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServicesOnce
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Daar kan ook wat instaan.

You can't have everything. Where would you put it?

• FirmPete
  • Niet online
Viking Kvinne schreef op 09 januari 2003 @ 11:47:
'tis maar wat je lekker vind dus...... maar even goeie vrienden verder? Ik vond Me wel een verbetering tov 98se maar Whistler was net ff mooier en XP stabieler (in 2 jaar tijd nooit gecrashed)(of het moet aan XP pro Corp Edit liggen)
Zeurmode:
Euh... XP is uitgekomen op 25 oktober 2001. Da's 1 jaar, 2 maanden en 15 dagen. Dus je moet nog even voordat je de twee jaar volmaakt :)

Firmpete on Aerie Peak

• Ventrance
  • Laatst online: 13-03-2022
Maak je misschien gebruik van een speciaal inbel proggie?

Als dat zo is, start misschien dit progje vanzelf op en opent vanzelf zijn standaard startpagina (wat dan about:blank is).

Dell XPS 13 9343

• Viking Kvinne

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

FirmPete schreef op 09 January 2003 @ 17:07:
[...]

Zeurmode:
Euh... XP is uitgekomen op 25 oktober 2001. Da's 1 jaar, 2 maanden en 15 dagen. Dus je moet nog even voordat je de twee jaar volmaakt :)
Ik draaide al Whistler(Alphazut van XP) En dat is bij mij ook nog nooit gecrashed hoor. O-) Al wat er gebeurde was ff hangen en dan vanzelf weer verder al was je wel wat zooi uit systray kwijt. Maar ja de echte perfecte Windows moet nog gemaakt worden denk ik. NT based Linux mengsel ofzoiets dus 8)7 :X

[ Voor 25% gewijzigd door Viking Kvinne op 10-01-2003 13:01 ]

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

Pagina: 1