Toon posts:

Game Boy Advance SP !

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De opvolger van de Game Boy Advance is uit:

http://www.nintendo.com/n...ticles.jsp?articleID=7901

De specs:
- Nieuw inklapbaar scherm, waardoor een zeer compact product is ontstaan.
- Afmetingen: 82,0 mm x 84,6 mm x 24,3 mm. Gewicht: ongeveer 143 gram.
- Nieuw geïntegreerde schermverlichting.
- Nieuw geïntegreerde Lithium-Ion batterij voor circa 10 uur verlicht portable videogame entertainment (oplaadtijd van de batterij is ongeveer 3 uur).
- Als de schermverlichting is uitgeschakeld wordt de totale speeltijd verlengd tot ongeveer 18 uur.
- Verkrijgbaar in drie verschillende metallic uitvoeringen (silver, black en blue).
- Tot 32.000 kleuren kunnen tegelijkertijd op het scherm worden weergegeven.
- Schermafmeting: 40,8 mm x 61,2 mm
- Resolutie: 240 x 160 beeldpunten
- 32 - bit CPU met ingebouwd geheugen
- Multiplayer mogelijkheid voor maximaal 4 spelers met Game Link-snoer
Compatible met bijna alle Game Boy & Game Boy Advance games

Wat is jullie mening over deze opvolger?

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mooi ding, het apparaatje lijkt me alleen vreemd in de hand liggen, met het gewicht aan het uiteinde.

Verwijderd

Wat is dat toch met die 'klepjes', waarom moet overal tegenwoordig een klepje aan? Maakt het ding alleen onhandelbaar en kwetsbaar..

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Zwaar cool appraatje, en ook een hele verbetering dat er nu eingelijk backlight is. Dat miste ik altijd, die batterij zal ook wel een vooruuitgang zijn.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 22:55:
Wat is dat toch met die 'klepjes', waarom moet overal tegenwoordig een klepje aan? Maakt het ding alleen onhandelbaar en kwetsbaar..
Design he

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:34
Denk niet dat deze lang open blijft:

Nieuwe Gameboy Advance: GBA2 <- staat ook in gadget en is gesloten :P

Verwijderd

Kvind m nie zo mooi eigenlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Red Nalie schreef op 08 January 2003 @ 22:59:
Denk niet dat deze lang open blijft:

Nieuwe Gameboy Advance: GBA2 <- staat ook in gadget en is gesloten :P
oeps....niet gezien

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:34
Is niet erg ;)

You'll live to die another die 7(8)7

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-03 21:13
Als je 't artikel ff leest, lees je dat 't gewoon een redesigned gameboy advance is, dus 't is nogal logisch dat ie compatible is met gba games.....

Enige verschil met de normale gba is verlicht scherm en nieuw design.

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-02 13:48
Ik heb de mijn al te koop gezet :)

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Verwijderd

ik ga hem zeker weten halen, alleen al omdatie echt wreed mooi is :9~ damn ghehe

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
ben bang dat dat klepje na dat het vaak open en dicht is gegaan slapjes wordt...
maar voor de rest is het precies hetzelfde (kwa hardware) als mijn gba (accupack en afterburner)

-

Verwijderd

hmm, bij van die samsung telefoons werkt het perfect, beetje afhankelijk van de scharnieren.
Verder lijkt ie me wel echt k#t in de hand liggen, maar dat kun je natuurlijk pas zeggen als je 'm vastgehad hebt. Ergonomisch lijkt het me niet :(

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-01 00:26
Ik vind het persoonlijk een behoorlijk lelijk design. Is net een 1e generatie gsm als je het zo ziet ;) maar goed, hij is wel compacter wat wel erg handig is.

Als ze nog even door ontwikkelen hebben we binnenkort de eerst GBA met gsm, wat het geheel weer wat aantrekkelijker maakt.

Verwijderd

Ik vind hem er best mooi uit zien, maar toch houd ik het wel bij mijn huidige gba.
(die binnenkort toch maar eens een afterburner upgrade moet krijgen)

Ik krijg al kramp in mijn vingers als ik alleen al naar het plaatje kijk, die knopjes zitten veel te dicht bij elkaar voor iemand met mijn maat handen ;)

Wat wel een hele vooruitgang is, is de li-on batterij. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat nintendo die bij het eerste model niet in heeft gestopt. Zelfs hokiepokie gsm hebben tedenwoordig al li-on, maar nintendo zadelt ons op met normale batterijen :(

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

dubbeltopic. fout forum

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.