Toon posts:

zwart wit beeld gforce mx 400

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hello all.

Als je dit topic leest zul je wel denken, ohhh neee he niet weer 1 |:(

Maar toch... Ik heb de faq gelezen, en ik verwacht dat ik gewoon een composite kaartje moet halen...

maarrr, just to be sure.

De kabel die ik nu gebruik met scart plug heb ik voorheen gebruikt op een hele oude tv, scart ging via een oude videorecorder.

ik gebruik de svideo aansluiting.. Helaas zwart wit beeld. Signaal staat ingesteld op palb.

Toen ik de kaart het geinstalleerd had kon ik de resolutie 640x5480 kiezen voor mijn tv, nu alleen nog maar 800x600. misschien ook een beetje vreemd.

omdat deze scart kabel het wel deed op mijn oude voodoo3 met tvout, vind het ik het vreemd dat hij nu niet werkt op deze nieuwe tv.

Is er nog op de een of andere manier een truukje om toch kleur te krijgen? Of moet ik echt naar de winkel om een composite kabeltje te halen?

greetz

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ohhh neee he niet weer ;)

inkoppertje: Composite werkt altijd wel.

[ Voor 1% gewijzigd door Voutloos op 08-01-2003 22:29 . Reden: Smiley-Typo ]

{signature}

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:11

Maartenvs

For Sale

volgens mij heb jij een sony tv die heeft meerdere kanalen voor externe kanalen zit een knop op je afstand bediening waarmee je dat kunt switchen (vraag me niet welke) eerst krijg je je kanaal z/w daarna krijg je of een leeg kanaal of je kanaal in kleur :D veel mensen hadden dit probleem overigens kwestie van testen ( ik heb geen sony tv staan dus kan het knopje niet omschrijven)

Verwijderd

Topicstarter
Neuj ik heb geen sony.. Op mijn tv kan ik kiezen tussen 2 externe uitgangen. verder is het maar een simpel ding. uitgang 1 is zwart wit beeld, uitgang 2 is geen beeld :P

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 22:52:
Neuj ik heb geen sony.. Op mijn tv kan ik kiezen tussen 2 externe uitgangen. verder is het maar een simpel ding. uitgang 1 is zwart wit beeld, uitgang 2 is geen beeld :P
Ik hoop toch dat je ook ingangen hebt, anders kan je nog niets :+ .. maar ff serieus. Ga gewoon ff een composite kabeltje halen en je probleem zal (waarschijnlijk) opgelost zijn.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

Topicstarter
mooi.. composite kabeltje halen morgen dan... For those who care, ik zal nog wel ff een berichtje achter laten met wat het geworden is ;0)

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 06:36

Plaagje

<<Fly & Dive>>

offtopic:
beetje oftopic maar het heeft toch wel met tv-out te makn en het is maar een klein vraagje :)

zal ik kleur kunne krijgen op een 12 jaar (zit op school weet merk niet) met alleen een singe scart aansluiting?

ohh ja en ik denk dat 640x5480 zowiezo heel moeilijk word :D

Flying High!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.